خبرگزاری کار ایران

جلسه هیات مدیره سرنوشت‌ساز ذوب آهن؛ منصوریان می‌رود؟

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۲۴۵

هیات مدیره ذوب آهن برای بررسی نتایج این تیم در نیم فصل نخست و وضعیت کادرفنی تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن برای بررسی وضعیت تیم فوتبال این باشگاه بعد از دو روز تاخیر پیش از ظهر امروز قرار است انجام شده و تا دقایقی دیگر شروع خواهد شد.

این نشست به منظور بررسی نتایج تیم ذوب آهن در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر، برنامه‌های نقل و انتقالات نیم فصل و سایر موارد برگزار می‌شود.

پیش از این هیات مدیره ذوب آهن پس از پایان هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر تشکیل جلسه داده بود و منصوریان در این نشست قول بهبود نتایج تیم در 5 بازی باقی مانده تا نیم فصل را داده بود ولی از 15 امتیاز ممکن تنها 8 امتیاز کسب شد و حالا باید دید موضع هیات مدیره در قبال این عملکرد چیست.

با وجود اینکه صحبت‌هایی از برکناری و قطع همکاری با منصوریان مطرح است، شنیده می‌شود 2 عضو هیات مدیره و جواد محمدی، مدیرعامل باشگاه به شدت خواهان ادامه همکاری با سرمربی خود هستند و بدین ترتیب شانس بالایی برای ابقای منصوریان در سمت خودش وجود دارد، هرچند مخالفانی هم هستند که به قطع همکاری با او و رفتن سراغ سایر گزینه‌ها اعتقاد دارند.

در این جلسه برنامه‌های منصوریان برای نقل و انتقالات زمستانی هم بررسی شده و قرار است در صورت ابقا بودجه مناسبی برای تقویت تیم در اختیار وی قرار بگیرد و در چند پست تیم تقویت شود.

ذوب آهن با 15 امتیاز از 15 بازی در رتبه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز