خبرگزاری کار ایران

اتحاد ملی برای حفظ آخرین سهمیه؛

یک ازبکستان علیه ذوب‌آهن

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۸۰۳

رسانه‌های ازبکستانی مردم را به حمایت از لوکوموتیو مقابل ذوب‌آهن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ازبکستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با دو سهمیه شرکت کرد که یکی از آنها نسف قارشی و دیگری لوکوموتیو هستند.

در این میان نسف قارشی که در گروه C رقابت‌ها و در کنار پرسپولیس حضور داشت حذفش قطعی شده است و بازی پایانی این تیم مقابل الوصل تشریفاتی محسوب می‌شود.

دیگر نماینده ازبک‌ها لوکوموتیو است که با ذوب‌آهن در گروه B قرار دارد و در کنار نماینده کشورمان شانس صعود به عنوان سهمیه دوم گروه را دارند و تیم صعود کننده در دیدار رو در روی دوتیم که فردا برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.

در همین راستا فوتبالدوستان ازبکستانی انگیزه و شور و شوق زیادی نسبت به صعود نماینده کشورشان و موفقیت در بازی با ذوب‌آهن دارند.

از روز گذشته اکثریت رسانه‌های ورزشی و حتی غیر ورزشی ازبکستان و تلویزیون این کشور به تبلیغ این دیدار و دعوت مردم به حمایت از لوکوموتیو پرداخته است تا با پر کردن ورزشگاه به پیروزی این تیم مقابل ذوب‌آهن کمک کنند.

دیدار دو تیم فردا ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه خانگی لوکوموتیو برگزار می‌شود و برنده دیدار جواز صعود به مرحله حذفی را خواهد گرفت و در صورت تساوی هم ذوب‌آهن صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز