خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: نمی دانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۸۵۸

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان: یک عده خاص هستند که برای عدم موفقیت تیم تمام تلاش خودشان را می کنند.

به گزارش ایلنا، سید سیروس پور موسوی در گفتگو با رسانه باشگاه گفت: ما با دست خالی کار می‌کنیم. متاسفانه در ابتدای فصل چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و این موضوع باعث شد دستمان بسته شود.پیش آمده که در یک بازی نفرات تیم را نتوانستیم تکمیل کنیم و مجبور بودیم از بازیکنان آکادمی استفاده کنیم و به دلیل کمبود بازیکن بازی‌هایی را از دست دادیم. ما شرایط سختی داشتیم ولی با تلاش و سختکوشی این کمبودها را جبران کردیم. 

وی افزود: به اذعان بسیاری از کارشناسان ما بازی هایمان را زیبا و تماشایی برگزار کردیم اما در نتیجه گرفتن موفق نبودیم که این موضوع هم با خودباوری بچه هایمان به نتیجه رسید، هر چند که ما زودتر از اینها باید پیروز می شدیم، هواداران می‌دانند تیمی که ۵-۶  بازیکن اصلی‌ را نداشته باشد چقدر کار برایش سخت می‌شود.

سرمربی استقلال خوزستان همچنین تاکید کرد: ما در نیم فصل اول با مشکل کمبود بازیکن مواجه بودیم ولی با وجود تمام فشارها بازیکنان جنگیدند. از مجموعه تیم تشکر می‌کنم ولی باید دو برابر تلاش کنیم. انشالله در نقل و انتقالات کمبودها را جبران می‌کنیم.

پورموسوی با بیان اینکه تیم ما، قابل احترام است و این را در بازی های قبل نشان دادیم ادامه داد: استقلال خوزستان در هیچ کدام از بازی ها، چهره یک تیم بازنده و سرخورده را نداشته است. ما با زحمت و تلاش توانستیم شرایط بهتری را در تیم حاکم کنیم اما نیاز است که تیممان را تقویت کنیم.

سید سیروس پورموسوی با اشاره به مشکلات بوجود آمده در خارج از تیمش خاطرنشان کرد: یکسری واقعیت‌ها وجود دارد ، باید بگویم یک عده ای هستند در حق تیم ، باشگاه و شرکت گروه ملی کم‌لطفی می‌کنند! آنها حب و بغض شان برای خارج از فوتبال است! متأسفانه یکسری مشکلات شخصی دارند که خارج از فوتبال بوده و همین مسئله باعث شده است که تیم ما را با مشکل مواجه کنند. این عده فوتبال و نام استقلال خوزستان اولویت‌شان نیست و با تخریب کردن هم برای خود مشکل به وجود آورده‌اند و نیز در حق باشگاه استقلال خوزستان کم‌لطفی می‌کنند.اما در ظاهر می گویند که طرفدار استقلال هستیم! نمی دانیم در مورد این افراد دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس!

وی درباره بازی مقابل تیم هوادار در هفته پایانی نیم فصل نخست گفت: با حریفی بازی داریم که تیم سخت‌کوشی بوده و تاکنون نتایج بدی کسب نکرده است بنابراین دیدار سخت و سنگینی در پیش داریم و باید با تمرکز بالا وارد زمین شویم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما در بازی مقابل تیم هوادار با حداکثر توان و نهایت تمرکز، بازی خواهند کرد و امیدواریم که بتوانیم یک بازی قابل قبول ارایه داده و با کسب سه امتیاز دل هواداران را شاد کنیم. 

پورموسوی گفت: از علی محمدی مدیر عامل گروه صنعتی فولاد ایران که مردانه از تیم حمایت می‌کند تشکر و بابت تمام خدماتی که به ورزش خوزستان می دهد قدردانی می کنیم.امیدوارم تا پایان فصل نتیجه‌ای که دلخواه همه ماست به دست بیاوریم . یادمان نرود که ثبات شرط موفقیت است . همانگونه که سال گذشته با حمایت های ایشان به لیگ برتر صعود کردیم امسال هم با توجه به اینکه رقابت در لیگ برتر دشوار است ولی ما امیدوارانه کار را ادامه می‌دهیم و می‌دانیم می‌توانیم حق‌مان را از این لیگ سخت بگیریم.

وی در پایان افزود: هواداران راستین استقلال خوزستان بدانند که با تمام وجود کار میکنیم و از اینکه در شرایط سخت ما را تنها نگذاشتند از همه آنها سپاسگزاریم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز