خبرگزاری کار ایران

قنبری: درباره هواداران حرفی ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۶۱۳

محمد قنبری امیدوار است تراکتور در چهار بازی باقی‌مانده خود تا پایان نیم فصل اول پیروز شود و به رتبه‌های بالاتر جدول صعود کند.

به گزارش ایلنا، محمد قنبری پس از پیروزی دو بر صفر تراکتور برابر فولاد اظهار داشت: بازی خوبی بود. از اول بازی به فولاد فشار آوردیم ک مستحق برد بودیم. خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

او درباره دلخوری هواداران تراکتور و استقبال کم آنها از مسابقه امروز عنوان کرد: درباره هواداران صحبتی نمی‌کنم. تیم بزرگتر دارد و آقا شجاع، کاپیتان تیم، درباره این موضوع صحبت می‌کند.

قنبری در واکنش به اینکه انتظار می‌رفت پس از خروج شجاع از زمین او بازوبند کاپیتانی را ببندد، گفت: دو دقیقه مانده بود که بازی تمام شود و من اصلا حواسم نبود و وقتی به نیمکت رفتم متوجه شدم. فکر می‌کنم آقا شجاع به آقاجانپور گفته بود که بدهید قنبری ببندد اما من حواسم نبود. اشتباه شده بود و چیز خاصی نبود.

بازیکن تراکتور درباره عبور این تیم از بحران و صعود به رتبه چهارم جدول گفت: بازی به بازی جلو می‌رویم و بازی قبل هم خیلی خوب بازی کردیم. رفته رفته تیم‌مان شخصیت می‌گیرد و انشاالله بتوانیم چهار بازی باقی‌مانده تا نیم فصل را با برد پشت سر بگذاریم که در جدول بالاتر بیاییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز