خبرگزاری کار ایران

این بازیکن به شرط بندی اعتیاد دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۱۲۲

فاجیولی با دادستان تورین همکاری کامل داشته است. او احتمالاً از 10 تا 18 ماه محروم خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مدیر برنامه‌های نیکولو فاجیولی فاش کرد که خانواده این بازیکن موافق نبود که او اتهامات را بپذیرد و خودش را به دادستانی معرفی کند.  مارکو جوردانو، ایجنت نیکولو فاجیولی، به انتقادات پدر این بازیکن که او و کارکنانش هافبک یوونتوس را متقاعد کردند تا خودش را معرفی کند،  پاسخ داد.

هفته گذشته هافبک یوونتوس به عنوان یکی از بازیکنان درگیر در تحقیقات برای شرط‌بندی غیرقانونی ظاهر شد و خودش را معرفی کرد. پدر این بازیکن معتقد است ایجنت او مشاوره خوبی به او نداده است.

جوردانو در پاسخ به این انتقاد گفت: «پدر نیکولو گفت هیچ کس از این قضیه آگاه نیست و بهتر است حرفی نزنیم ولی قبول نکردیم. او کسانی را که از منافع بازیکن دفاع می‌کنند، مقصر دانست. برخی در مورد مدیریت بد شرکت‌های نقل و انتقالات بین‌المللی صحبت می‌کنند. تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که مشتری ما قبلاً هنگام امضای قرارداد گفته بود مشکلاتی در اعتیاد به شرط‌بندی داشت. نزدیک تابستان بود و اولین چیزی که به او گفتیم این بود که تحت درمان قرار بگیرد و خود گزارش دهد.»

جوردانو، پسر برونو، مهاجم سابق ناپولی و لاتزیو، است. آژانس او نماینده چندین فوتبالیست ایتالیایی مانند جانلوکا اسکاماکا و لورنزو اینسینیه و ستاره‌های لالیگا و لیگ برتر مانند ادواردو کاماوینگا (رئال مادرید)، جک گریلیش (منچستر سیتی)، پیر کالولو و روبن لوفتوس چیک (میلان) است.

جوردانو ادامه داد: «ما بزرگترین آژانس در جهان هستیم، اما ارتباط با مشتریان ما مستمر، نزدیک و شخصی است. نیکولو به قمار و شرط‌بندی معتاد است، مشکلی که زمانی پدیدار شد که ما ایجنت او نبودیم. با وجود این تصمیم گرفتیم او را تنها نگذاریم. ما سعی کردیم به هر نحوی به او کمک کنیم و باید بگویم که او از زمان امضای قرارداد با ما رفتاری مثال‌زدنی داشته است.»

فاجیولی با دادستان تورین همکاری کامل داشته است. او احتمالاً از 10 تا 18 ماه محروم خواهد شد. آخرین گزارش‌ها در ایتالیا ادعا می‌کنند که ساندرو تونالی نیز اعتراف کرده است در حالی که نیکولو زانیولو شرط‌بندی روی بازی‌های فوتبال را رد می‌کند و می‌گوید که او فقط پوکر و بلک جک بازی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز