خبرگزاری کار ایران

لوکاکو: در رم همه عاشق من هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۸۶۰

روملو لوکاکو می‌گوید ارتباط قوی او با ژوزه مورینیو و پائولو دیبالا موجب شده تا عملکرد خوبی در رم داشته باشد.

به گزارش ایلنا، روملو لوکاکو رابطه قوی با ژوزه مورینیو و پائولو دیبالا را دلیل موفقیت خود در رم می‌‌داد.

جالوروسی با تنها یک برد در سری A در فصل جاری نیاز مبرمی به امتیازات بیشتر داشت و با 5 امتیاز از 6 بازی به قعر جدول نزدیک بود.

روی پاس‌های پائولو دیبالا، روملو لوکاکو و جانلوکا پلگرینی برای رم موفق به گلزنی شدند تا آن‌ها با نتیجه 2-0 از سد فروزینونه بگذرند.

لوکاکو پس از این بازی گفت:"در چند روز گذشته صحبت کردیم و گفتیم که این واقعا برای ما مهم است. عملکرد خوبی بود، همه چیز را ارائه کردیم، دو گل زدیم، گل نخوردیم، پس باید همینطور ادامه دهیم."

ژوزه مورینیو گفته بود روملو باید احساس کند که به او عشق می ورزند تا بهترین کار را ارائه دهد. آیا این درست است؟

بله، ما رابطه‌ای بسیار قوی داریم، مربی من را به خوبی می شناسد. باید خودم را در اختیار رم قرار دهم و همچنین می‌خواهم از هم تیمی هایم تشکر کنم که از روز اول به من کمک کردند. تیم مهمترین چیز است. در موقعیت سختی قرار داریم، همه ما این را می دانیم و باید هم در تمرینات و هم در مسابقات پیشرفت کنیم.

با توجه به همکاری او با لائوتارو مارتینز در اینتر، از لوکاکو پرسیده شد که آیا همکاری با دیبالا به همان اندازه قوی است؟

متفاوت است، اما با تمام بازیکنانی که کنار هم کار کردیم، همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم. این مهم است که یکدیگر را بشناسید، اینکه هم تیمی شما چگونه توپ را می خواهد. پائولو بازیکنی با کیفیت است و ما می خواهیم تمام تلاش خود را برای رم انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز