خبرگزاری کار ایران

امیدواری رایس به ابقای گرت ساوتگیت روی نیمکت انگلیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۸۶۷

بازیکن تیم وستهام امیدوار است فدراسیون فوتبال انگلیس گرت ساوتگیت را سمت سرمربیگری سه شیرها حفظ کند.

به گزارش ایلنا، دکلان رایس در مورد تمایل ادامه همکاری با گرت ساوتگیت به عنوان سرمربی با وجود حذف انگلیس از جام جهانی قطر صحبت کرده است.

اگرچه اتحادیه فوتبال انگلیس می‌خواهد ساوت‌گیت به عنوان سرمربی به کار خود ادامه دهد، اما این سرمربی 52 ساله در کنفرانس خبری پس از بازی گفت که هنوز تصمیمی نگرفته است.

رایس بعداً نظر خود را برای خبرنگاران روشن کرد و اظهار داشت: «برای من شخصاً امیدوارم که این وضعیت باقی بماند. نمی‌دانم و صحبت‌های زیادی در مورد آن وجود دارد. اما فکر می‌کنم او برای ما فوق‌العاده بوده و فکر می‌کنم انتقادات زیادی وجود دارد که شایسته نیست.

او ما را تا اینجا آورده است. فراتر از آنچه مردم انتظار دارند امشب او همه چیز را به درستی انجام داد و به او مربوط نیست. تاکتیک‌ها درست بود، ما درست بازی کردیم، تهاجمی بودیم و امباپه را که ساکت بود متوقف کردیم.

این دو گل در جریان بازی به ثمر رسید و این به سرمربی بستگی ندارد، به عملکرد ما در زمین بستگی دارد. من واقعاً امیدوارم که او بماند زیرا گروه اصلی که ما داریم و آنچه او برای ما ساخته بسیار خاص است و من عاشق بازی برای او و بازی برای انگلیس هستم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز