خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با استاندار مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۸۲۲

رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری مجمع انتخاباتی، با استاندار مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با همراهی طهمورث حیدری مسئول امور استان های فدراسیون فوتبال،حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، رحیم‌درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران با سید محمود حسینی پور استاندار مازندران دیدار و گفتگو کرد.

استاندار مازندران در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فوتبال همیشه یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین رشته های ورزشی کشور بوده که همین امر حساسیت ها و مسئولیت ها را دو چندان می کند. شوق فوتبال در مازندران بسیار بالاست و نمونه آن را می توان در ورزشگاه شهید وطنی دید.

استاندار مازندران عنوان کرد: سعی داریم تا در کنار فوتبال مازندران باشیم و تا حد توان برای اعتلای این رشته ورزشی تلاش کنیم.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با تقدیر از میزبانی استاندار مازندران بیان داشت: ۶۰ بازیکن از استان مازندران در لیگ برتر حضور دارند. به واقع ورزش در این استان ریشه در رگ های مردم مازندران دارد که باید به نحو احسن از این موضوع بهره برداری کرد.

تاج تصریح کرد: مازندران همیشه نشان داده که یکی از فوتبالی ترین استان های کشور است و باید این را عرض کنم که هزینه در فوتبال مازندران قطعا یک سرمایه گذرای خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: انشالله با کمک استاندار ساعی، مدیرکل محترم، تلاش های رئیس هیات فوتبال استان مازندران و البته حمایت های فدراسیون فوتبال شاهد بهترین اتفاقات فوتبالی برای این استان باشیم.

گفتنی است، به منظور ساخت ساختمان هیات فوتبال استان مازندران، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به این هیات از سوی فدراسیون فوتبال داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز