خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌مهر: مقابل گل گهر نتوانستیم به حقمان برسیم/ می‌خواهیم اولین سه امتیاز فصل را مقابل پرسپولیس بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۵۰۶

مدافع تیم ذوب آهن در مورد تقابل با گل گهر و تساوی در این بازی پر برخورد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد سلطانی مهر، هافبک جوان تیم ذوب آهن ستاره تیمش در دیدار مقابل گل گهر بود و توانست با گرفتن یک پنالتی و دادن یک پاس گل بهترین عملکرد را داشته باشد و در نتیجه تیمش در این دیدار موثر ظاهر شود.

سلطانی مهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل گهر گهر اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و تیم ما هم در شرایط خاصی پا به این مسابقه گذاشته بود و بازیکنانی که از کرونا و قرنطینه برگشته بودند مدتی از تمرینات دور بودند ولی در کل فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم. در کل این بازی به نظرم یکی از زیباترین بازی‌های لیگ تا اینجای کار بود و یک بازی جاندار و پر موقعیت و پر برخورد بود. ما خیلی سریع حریف را مجبور به خطای پنالتی کردیم که روی خودم اتفاق افتاد و روی همان صحنه به گل رسیدیم. در ادامه پنالتی دوم را هم به دست آوردیم که اگر گل می‌شد شرایط و سرنوشت بازی عوض می‌شد و بردمان حتمی بود ولی به هر حال بدشانس بودیم و نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل نشد.

وی در مورد عملکرد خوب خودش در این بازی که یک پنالتی گرفت و روی برگشت همان پنالتی پاس گل داد هم گفت: خدا را شکر که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و جواب اعتماد کادرفنی را بدهم. روی صحنه پنالتی وقتی دیدم توپ برگشت به سمتم هرجور توانستم خودم را به آن رساندم و به علی دشتی پاس دادم و فقط به این فکر می‌کردیم که توپ یک جوری برود توی دروازه و وقتی علی گل زد فکر می‌کردم خودم گل زدم و خیلی خوشحال بودم. در کل بازی خوبی بود ولی ای کاش با اولین سه امتیاز ما در طول فصل همراه بود. ضمن اینکه در این بازی یک پنالتی دیگر ما را هم نگرفتند که روی علی دشتی اتفاق اتفاد که آن صحنه به نظرم از دو پنالتی گرفته شده پنالتی تر بود ولی نمی‌دانم داور چطور آن را ندید.

هافبک دفاعی ذوب آهن در مورد نتایج این تیم هم توضیح داد: ما واقعاً در هفته‌های گذشته بدشانس بودیم و مزد بازی های خوبمان را نگرفتیم و از طرفی مشکلاتی مثل اشتباهات داوری و ویروس کرونا هم تیم ما را تحت تاثیر قرار داد ولی امیدوارم از هفته آینده نوار پیروزی هایمان شروع شود و این اتفاق بهتر است در بازی با پرسپولیس که بازی سختی مقابل قهرمان 4 دوره اخیر لیگ برتر داریم رخ دهد.

سلطانی مهر در مورد حضورش در تیم منتخب هفته ایلنا هم گفت: از شما ممنونم بابت لطفی که به من داشتید و این موضوع انگیزه من را بیشتر می‌کند و امیدوارم هر هفته بتوانم بازیکن مفیدی برای ذوب آهن باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز