خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان:

۴ بازیکن الوند همدان از حضور در تمرینات منع شدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۸۸

بازیکن این تیم به دلیل مسائل انضباطی از حضور در تمرینات منع شدند و باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی باشگاه باشند.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان گفت: ۴ بازیکن این تیم به دلیل مسائل انضباطی از حضور در تمرینات منع شدند و باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی باشگاه باشند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ فرشید گل‌محمدی اظهار کرد: حساسیت بالایی در هفته‌های پایانی دور رفت لیگ دسته دوم وجود دارد و همه تیم‌ها با وسواس بیشتری به میدان می‌روند.

وی افزود: در هفته گذشته تیم میلیاردی خونه به خونه مازندران با خوش‌شانسی از شکست فرار کرد و از همدان یک امتیاز گرفت.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان گفت: در هفته‌های پایانی دور رفت می‌توانیم با یک برد به صدر جدول و جزء تیم‌های مدعی برگردیم.

وی یادآور شد: در چند روز گذشته به دلیل مسائل انضباطی و با تصمیم کادر فنی چهار بازیکن تیم از حضور در تمرینات منع شدند تا کمیته انضباطی باشگاه برای آنها تصمیم‌گیری کند.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: حامد میرزایی، میثم زمانی، مصطفی قیصری و ایرج خدایاری چهار بازیکنی هستند که به دلایل مسائل انضباطی از تمرینات کنار گذاشته شدند.

وی در مورد سفر تیم الوند در هفته هفتم به رشت و مصاف با تیم سپیدرود گفت: با توجه به اینکه بازی این هفته در ورزشگاه شهید عضدی و چمن مصنوعی برگزار می‌شود دو جلسه تمرینی در ورزشگاه سعیدیه پیگیری شد.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان افزود: اعضای تیم امشب با اتوبوس به رشت سفر خواهند کرد و صبح روز چهارشنبه با هماهنگی مسئولان تیم سپیدرود در ورزشگاه اصلی تمرین خود را انجام خواهد داد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: بازی این هفته به لحاظ وضعیت هر دو تیم در جدول حساسیت زیادی دارد و تیم برنده می‌تواند صعود چند پله‌ای در جدول داشته باشد.

تا پایان هفته ششم لیگ دسته دوم، تیم فوتبال الوند همدان ۶ امتیازه شد و با توجه به تفاضل گل بهتر یک پله صعود داشت و در جایگاه پنجم این گروه جای خوش کرد.

در چهارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم، روز پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال الوند همدان در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف تیم سپیدرود خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز