خبرگزاری کار ایران

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه:

نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۲۲۲

ارشد نظامی آجا و فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه با بیان اینکه نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند، گفت: نیروهای مسلح ایران برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه و جهان حضور دارد، هرچند دشمنان خود را تعقیب کرده، به آنها ضربه می‌زنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از همدان، امیر پرویز مرادبکی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان باباطاهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ارتش، اظهار داشت: امام (ره) با توجه به دید و شناخت عمیق خود از ارتش، امروز را روز ارتش نامگذاری کرده و نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) ارتش را در چتر حمایتی خود قرار داده و این گونه ارتش به شجره طیبه تبدیل شد، گفت: ارتش در انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس در کنار دیگر نیروهای مسلح ایران جزو ارکان اصلی قدرت نظامی بودند.

ارشد نظامی آجا با اشاره به اینکه پس از جنگ نیز ارتش در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های بسیاری داشته است، افزود:  حضور در حیات خلوت آمریکا و در مناطق استراتژیک منطقه تنهابیان‌گر گوشه‌ای از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: امروز ارتش به جهانیان ثابت کرده که در راستای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده و به آنها افتخار می‌کند.

مرادبکی عنوان کرد: به دوستان و دشمنان اعلام می‌کنیم نیروهای مسلح ایران برای ایجاد صلح و آرامش در منطقه و جهان حضور دارد، هر چند دشمنان خود را تعقیب کرده، به آنها ضربه می‌زنیم و تا آخرین نفس های خود از انقلاب دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز