خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان همدان:

اعطای تسهیلات بانکی به معنی تعیین تکلیف یک طرح است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۲۰۹

تعیین تکلیف یک طرح، یعنی اعطای تسهیلات بانکی به آن که در این صورت آن طرح از لیست انتظارات خارج می‌شود.

استاندار همدان گفت: تعیین تکلیف یک طرح، یعنی اعطای تسهیلات بانکی به آن که در این صورت آن طرح از لیست انتظارات خارج می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان؛ محمدناصر نیکبخت در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان ضمن تبریک سالگرد حماسه سیاسی انتخابات و تشکیل دولت یازدهم اظهار کرد: از مردمی که با حماسه آفرینی خود پشتیبانی از دولت و نظام را در مقابل دشمنان اعلام کردند، در این روز قدردانی می‌کنیم.

وی همچنین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته محیط زیست گفت: رئیس جمهور در شعارهای انتخاباتی خود حمایت از محیط زیست را تأکید داشتند و اهمیت و توجه به این بخش را لازم می‌دانند.

استاندار همدان با اشاره به برنامه سرکشی از بانک‌های مختلف افزود: در برنامه خود دیدار با مدیران عامل بانک ملت و توسعه صادرات را گنجانده‌ام که البته نتیجه دیدار با مدیرعامل بانک تجارت ۲۰ میلیارد تومان عایدی برای واحدهای تولیدی استان داشته است.

وی به تشریح اختصاص اعتبارات اخذ شده از بانک صادرات پرداخت و اضافه کرد: از اعتبارات موجود ۵ میلیارد تومان برای شرکت شیشه همدان، ۱۰ میلیارد تومان برای شرکت رزن سافت و ۵ میلیارد تومان برای شرکت شیر پگاه در نظر گرفته شده است.

نیکبخت اضافه کرد: همچنین از بانک تجارت توانستیم ۱۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش اخذ کنیم.

وی از افزایش سقف اختیارات بانک تجارت در استان خبر داد و گفت: در دیدار با مدیرعامل بانک تجارت، سقف اختیارات این بانک در استان از ۲.۷ میلیارد تومان به ۵ میلیارد تومان رسید.

استاندار همدان با اشاره به تصمیم خود برای حضور در کارگروه اشتغال گفت: در همه استان‌ها معاونان برنامه‌ریزی استانداری‌ها به اداره جلسه کارگروه اشتغال می‌پردازند، اما با توجه به اهمیت این موضوع برای شخص بنده، علاقه‌مندم در این کارگروه حضور داشته باشم.

وی با تأکید بر ورود دستگاه‌های مختلف اجرایی در اخذ معوقات از واحدهای تولیدی افزود: پیگیری‌های اخذ معوقات بانکی از واحدها، باید توسط برخی بخش‌ها و سازمان‌ها انجام می‌گرفت و آنها در این خصوص باید بهتر عمل کنند، درحالی که اکنون توسط فرمانداران شهرستان‌ها پیگیری می‌شود.

وی در خصوص پیگیری بانک‌ها نسبت به اخذ معوقات یادآور شد: قطعاً بانک‌ها با مشاهده دو بار معوقه واحدها اقدام به پیگیری موضوع می‌کنند.

پایان پیام /

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز