خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند:

کارگران فعالان و جهادگران عرصه اقتصاد کشور هستند

کد خبر : ۱۶۳۲۰۶

نقش کارگران درعرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور بسیار مهم و تاثیر‌گذار بوده که باید آن‌را مهم شمرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند برنامه‌های هفته کارگر در شهرستان نهاوند را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نهاوند در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته کار و کارگر افزود: نقش کارگران درعرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور بسیار مهم و تاثیر‌گذار بوده که باید آن‌را مهم شمرد.

فرهاد جهانیان با بیان نقش و جایگاه ویژه کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: کارگران فعالان و جهادگران عرصه اقتصاد کشور هستند و هفته کارگر فرصتی برای تجلیل از نقش موثر و جهادگونه کارگران در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب، سازندگی و آبادانی کشور است.

وی همچنین گفت امسال هفته کارگر با شکوه تر از سالهای گذشته جهت تقدیر و تشکر از قشر کارگری برگزار خواهد گردید.

جهانیان افزود برای اولین بار در نهاوند مجمع عمومی انجمن صنفی کارگران و استاد کاران نهاوند جهت تشکیل این انجمن در هفته کارگر برگزار خواهد شد.

وی همچنین در خصوص برنامه های هفته کارگر افزود تعدادی از کارگران کارخانجات و کارفرمایان، رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه ای نهاوند با امام جمعه شهرنهاوند دیدار خواهند نمود.

وی برگزاری مراسمات در کارخانجات، تجلیل از کارگران نمونه، دیدار با خانواده های معظم شهدای کارگر و اهدای شاخه های گل به کارگران را از دیگر برنامه هفته کار و کارگر اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز