خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان خبرداد؛

مهارت آموزی بیش از 20 هزار نفر در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه‌ ای

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۱۸۶

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: ازابتدای سالجاری تا کنون بیش از 20 هزار نفر در بخش خصوصی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان همدان از آموزش های مهارتی بهره مند شدند.

به گزارش ایلنا از همدان، وهب مختاران با اشاره اینکه 20 هزار و 210 نفر از مهارت آموزان در بخش غیردولتی (آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای ) آموزش های مهارتی را فرا گرفتند،گفت:از این تعداد 13هزار و 472 نفر زن و شش هزار و 738 نفر مرد بودند.

وی برگزاری دوره های مهارتی در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای را در چهار خوشه خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی عنوان کرد و افزود: مهارت آموزان بخش خصوصی در 378 حرفه از آموزش های فنی و حرفه ای برخوردار شدند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اذعان کرد: 4 هزار و 406 دوره در آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان از ابتدای امسال تا کنون برگزار شده است.

مختاران با اشاره به اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در راستای مهارت افزایی در جامعه تلاش های گسترده ای را انجام می دهد افزود: فقر مهارتی یکی از مشکلات عمده جامعه و جوانان است که این مهم با تلاش ها و فعالیت های فنی و حرفه ای در بخش های مختلف رفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز