خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۵۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۱۱ اسفند در شهرستان فامنین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۲۶۷

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان فامنین از فعالیت ۵۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۱۱ اسفند سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، روح‌الله حسینی در ستاد انتخابات شهرستان فامنین، افزود: از این تعداد شعبات، ۳۴ شعبه در بخش مرکزی و ۲۱ شعبه در بخش پیشخور کار جمع‌آوری آراء مردم  شهرستان را بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اجرای مجموعه قوانین و مقررات در انتخابات فصل الخطاب است، اظهار کرد: ۳۳روز تا انتخابات باقی مانده و برای اجرای وظایف قانونی باید مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کنیم تا با آمادگی کامل وارد این انتخابات که مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال ۱۴۰۲ به شمار می‌رود، شویم.

فرماندار فامنین با بیان اینکه شاهد آن هستیم که افراد معاند و مخالف با تمام توان برای برگزاری انتخابات کم شور و ضعیف ورود پیدا کرده‌اند، یادآور شد: مردم ایران ملتی است که پای نظام می‌مانند و آنچه مسلم است انتخابات روح تازه‌ای در کالبد جامعه می‌دمد و باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی می‌شود.

حسینی تصریح کرد: انتخابات اقتدار نظام را به دنیا نشان می‌دهد و دشمنان از این واهمه دارند و از هر حربه‌ای برای کم جلوه دادن حضور مردم در انتخابات استفاده می‌کنند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان فامنین هم در این جلسه گفت: زنده بودن انقلاب به مواردی بستگی دارد که مهمترین آن انتخابات است و اگر انتخابات شور و حال اولیه را داشته باشد، نشان دهنده زنده بودن انقلاب است و ما باید کاری کنیم تا انتخاباتی در تراز انقلاب و گام دوم انقلاب و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدی افزود: تک تک شما اعضای هیأت اجرایی به عنوان معتمدین مردم در انتخابات هستید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز