خبرگزاری کار ایران

نامه جمعی از فعالان دانشجویی اصلاح طلب دانشگاه بوعلی سینا به رئیس جمهور؛

آقای رییس جمهور! نامه نوشتیم تا حمایت کنیم؛ مسئولان مخالفت کردند

کد خبر : ۱۴۳۵۴۴

جمعی از فعالان دانشجویی اصلاح طلب دانشگاه بوعلی سینا به رئیس جمهور نامه نوشتند.

ایلنا: به دنبال تاکید اخیر رییس جمهوری مبنی بر حمایت دانشگاهیان از دولت در مباحثمختلفٰ جمعی از فعالان دانشجویی اصلاح طلب دانشگاه بوعلی سینای همدان به دکتر روحانی نامه نوشتند.

به گزارش " ایلنا " از همدان در این نامه آمده است؛

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر حسن روحانی

با عرض سلام و احترام

پیرو سخنرانی جنابعالی در جمع روسای دانشگاههای کشور و انتقاد جنابعالی از دانشگاهیان به دلیل سکوت در مباحثمختلف کشور به خصوص توافقنامه ژنو به استحضار جنابعالی می رساند چندی پس از توافقنامه ژنو، جمعی از فعالان دانشجویی اصلاح طلب در حمایت از این توافقنامه و شخص وزیر محترم امور خارجه اقدام به جمع آوری امضا نمودیم که با مخالفت مسئولین دانشگاه روبرو شدیم و مسئولین از جمع آوری امضاء جلوگیری کردند.

در ادامه نامه آمده است: متاسفانه در دانشگاه فقط عده قلیلی از مخالفان دولت که مورد حمایت جناح خاصی می باشند دارای تشکل و تریبون هستند ودانشجویان اصلاح طلب حامی دولت در کمال تاسف با برخوردهای مکرر حراست دانشگاه مواجه اند و همان فضای تک صدایی، تمامیت خواهی و تند روی قبل از انتخابات در دانشگاه حاکم است و فضای امنیتی و غیر علمی موجود اجازه تحرک و پویایی سیاسی را از دانشجویان گرفته است.

امید است که با طرد سیاست زدگی، قیم مآبی و رویکرد امنیتی، فضای دانشگاه ها به همان پویایی، نشاط و محیط باز مدنظر جنابعالی تبدیل گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز