خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست مدیران بحران و پدافند غیرعامل کلانشهرهای ایران در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۳۲۸

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری همدان از برگزاری نشست مدیران بحران و پدافند غیرعامل کلانشهرهای ایران در همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، بیتا روحی اظهار کرد: پنجمین نشست مدیران بحران و پدافند غیرعامل کمیسیون پیشگیری و مدیریت بحران کلانشهرهای ایران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۹ و ۱۰ آبان ماه به میزبانی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری فصلی این نشست در کلانشهرها، تصریح کرد: ریاست کمیسیون پیشگیری و مدیریت بحران سازمان مدیریت بحران کشور، معاون امور شهری و کلانشهر تهران، معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور در این نشست حضور خواهند یافت.

روحی به موضوعاتی که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد اشاره کرد و افزود: در این نشست موضوعات مربوط به دستاوردها و درس آموخته‌های حوادث سیل در کلانشهرها، پدافند غیرعامل و تفویض مسئولیت به ادارات بحران شهرداری ها و ساختمان‌های نا ایمن و ارائه راهکار و انتقال تجربه و ارائه گزارشی از عملکرد سازمان مدیریت بحران شهر تهران مورد بحث قرار می‌گیرند.

روحی تصریح کرد: در این نشست احکام کمیته‌های ملی مدیریت بحران اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز