خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان:

قرآن پژوهی اثرات فراوانی در جامعه به ارمغان خواهد آورد

کد خبر : ۱۲۹۵۲۱

برگزاری مسابقات قرآن کریم که در سطح کشور به صورت سراسری به انجام می‌رسد باعثشناسایی استعداد‌های قرآنی شده و می‌تواند به بروز و ظهور فرهنگ قرآن و قرآن پژوهی در جامعه کمک کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه قرآن پژوهی باید در سطح گسترده‌تری از جامعه تسری یابد افزود: این مهم اثرات مثبت فراوانی را در جامعه به ارمغان می‌آورد.
به گزارش ایلنا از همدان؛ حجت الاسلام حسین قبادی که به همراه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در جمع شرکت کنندگان مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم حضور یافت، اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآن کریم که در سطح کشور به صورت سراسری به انجام می‌رسد باعثشناسایی استعداد‌های قرآنی شده و می‌تواند به بروز و ظهور فرهنگ قرآن و قرآن پژوهی در جامعه کمک کند.
وی با اشاره به شرکت ۲۰۸ نفر در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم که به مدت ۴ روز در استان همدان در حال انجام است، افزود: ۳۹ هزار نفر در مسابقات مقدماتی و شهرستانی قرآن کریم در سطح استان همدان شرکت داشته‌اند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان خطاب به شرکت کنندگان در مسابقات قرآن کریم گفت: امیر المومنین علی(ع) ضمن روایتی می‌فرماید «قرآن نوری است که هرگز خاموش نمی‌شود» و خوشا بحال شما و کسانی که جانهای خود را با این نور آشنا می‌سازند.
حجت الاسلام قبادی توجه به مفاهیم قرآن را ضامن بقاء جامعه خواند و با بیان اینکه می‌بایست نسبت به قرآن پژوهی توجه بیشتر شود و این مهم در سطح گسترده تری از جامعه تسری پیدا نماید ابراز داشت: اگر قرآن را به زندگی خود وارد کنیم و از مفاهیم عمیق آن بهره گیریم خواهیم دید که این مهم اثرات مثبت فراوانی در جامعه به ارمغان خواهد آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز