خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد:

کتاب شهید محمد طالبیان در زادگاهش رونمایی می‌شود

کد خبر : ۱۲۹۵۱۳

ادارات کل حفظ آثار در سطح کشور در راستای انجام ماموریت‌ها و وظایف خود اقدام به برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس می‌نماید.

ایلنا: کتاب شهید محمد طالبیان در زادگاهش رونمایی می‌شود.
به گزارش ایلنا، محمدجواد زمردیان در این رابطه گفت: ادارات کل حفظ آثار در سطح کشور در راستای انجام ماموریت‌ها و وظایف خود اقدام به برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس می‌نماید.
به گزارش ایلنا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اضافه کرد: از آنجایی که انجام این گونه مراسم فرهنگی نقش مهمی در شناساندن فرهنگ غنی و والای دفاع مقدس در سطح جامعه دارد بار دیگر شاهد رونمایی از یک کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان خواهیم بود.
وی ادامه داد: در هفتمین روز از دی ماه سال جاری که مصادف است با سالروز ولادت شهید محمد طالبیان، کتاب «آقای معلم» در زادگاه این شهید بزرگوار رونمایی خواهد شد.
محمدجواد زمردیان هدف از برگزاری این گونه آیین‌ها را نشر و توسعه فرهنگ برجسته دفاع مقدس در سطح کشور بین عموم مخاطبین به ویژه آشنایی نسل جوان دانست و خاطر نشان کرد: شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به قشر جوان بسیار ضروری و مهم خواهد بود.
وی همچنین بیان داشت: در اجرای اوامر سردار دکتر بهمن کارگر ریاست محترم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و به منظور تاثیرگذاری هرچه بیشتر و نیز بالابردن روحیهٔ دلاوری، فداکاری و ایثارگری عموم اقشار مردم خاصه نوجوانان و جوانان برومند ایران اسلامی مبنی بر رونمایی از کتب دفاع مقدس در منزل شهدای گرانقدر، مقرر گردید تا کتاب آقای معلم که وصف زندگی شهید محمد طالبیان است در منزل این شهید گرانقدر در شهر نهاوند رونمایی شود.
لازم به ذکر است کتاب آقای معلم نوشتهٔ مهین سمواتی است که با مشارکت سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج و انتشارات فاتحان به چاپ رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز