خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه بین فنی و حرفه‌ای و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان

کد خبر : ۱۲۷۵۰۳

تفاهم نامه همکاری آموزشی با هدف توانمندسازی شهروندان همدانی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان منعقد شد.

ایلنا: تفاهم نامه همکاری آموزشی با هدف توانمندسازی شهروندان همدانی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان منعقد شد.
به گزارش ایلنا، علیرضا مهرابی - مدیرکل منطقه - در خصوص موضوع این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه به منظور آموزش شهروندان در رشته‌های مورد تقاضای ایشان در فرهنگسراهای حاشیه و داخل شهر منعقد شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهار داشت: به موجب این تفاهم نامه مقرر شد معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، دوره‌های آموزشی موردنیاز را اعلام و فرهنگسرا‌ها را متناسب با رشته‌ها تجهیز نماید.
وی افزود: حمایت از مسابقات ملی مهارت در سطح استانی و کشوری و تیم منتخب استان از دیگر تعهدات این معاونت است.
مهرابی درخصوص تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: برنامه ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی مطابق با استاندارهای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، نظارت بر اجرای دوره‌ها و تامین مربیان موردنیاز دوره‌های آموزشی برخی تعهدات این اداره کل است.
وی اضافه کرد: علاوه بر همکاری‌های دو دستگاه در اجرای دوره‌های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول شدگان و همچنین بیمه مسئولیت مدنی برای کارآموزان در برابر حوادثحین آموزش نیز تعهدات این اداره کل است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در ادامه بیان داشت: برگزاری سمینارهای تخصصی و همکاری در تدوین و انتشار کتب و منابع آموزشی از دیگر تعهدات طرفین در این تفاهم نامه است.
وی ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن این تفاهم نامه و برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی گام موثری در راستای توانمندسازی شهروندان به خصوص در حاشیه شهر برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز