خبرگزاری کار ایران

جامعه پرانرژی و امیدوار به وسیله ارکان تعلیم و تربیت، مسیر صحیح خود را می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۵۳

بسیاری از کشور‌ها که از منابع زیر زمینی برخوردار نیستند اقدام به تولید نرم‌افزار، دانش و اندیشه توسط نیروی انسانی و حتی آن را صادر می‌کنند، چرا که منبع ثروتشان اندیشه و فکر است.

خلیل بابالو، رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، با بیان اینکه تمام تلاش ما برای تربیت نسل جدید است، اظهار کرد: بسیاری از کشور‌ها که از منابع زیر زمینی برخوردار نیستند اقدام به تولید نرم‌افزار، دانش و اندیشه توسط نیروی انسانی و حتی آن را صادر می‌کنند، چرا که منبع ثروتشان اندیشه و فکر است.
به گزارش ایلنا، وی با اشاره به اینکه مأموریت اصلی ما به عنوان معلم تربیت نسل جدید و دانش‌آموزان است و کوچک‌ترین غفلتی نباید داشته باشیم، افزود: اگر کوچک‌ترین غفلتی در ترتیب نسل جدید و نیروی انسانی رخ دهد ظلم کرده‌ایم؛ بنابراینجامعه پرانرژی و امیدوار به وسیله ارکان تعلیم و تربیت، مسیر صحیح خود را می‌یابد.
رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور با تأکید بر اینکه فرهنگیان جزو بهترین اقشار جامعه هستند، گفت: از عناصر فرهنگی انتظار داریم الگو باشند، هرچند جایی ممکن است اختلاف سیاسی و روشی داشته باشیم اما در تعلیم و تربیت باید متحد عمل کنیم.
بابالو با تأکید بر اینکه کار در آموزش و پرورش ماهیت سختی دارد، اضافه کرد: با تدبیر و امید که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز هست، از بحران‌هایی که دنیای کفر برای ملت ایران پیش آورده، عبور خواهیم کرد.
در این مراسم غلامرضا فولاوندراد به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان همدان معرفی و از خدمات عباس حسنی‌محتشم در چهار سال خدمت در آموزش و پرورش تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز