خبرگزاری کار ایران

کلینیک شماره ۲ دندانپزشکی همدان، آماده ارائه خدمات به شهروندان

کد خبر : ۱۲۵۹۱۸

دانشکده دندانپزشکی همدان در سال‌های گذشته شبیه دبیرستان بود ولی طی ۱۳ سال گذشته این دانشکده از جهش خوبی برخوردار بوده است.

دانشکده دندانپزشکی در دو کلینیک شماره یک توسط اساتید و شماره دو توسط دستیاران خدمات ارائه می‌دهد.
به گزارش ایلنا از همدان؛ محسن دالبند، رئیس دانشکده دندانپزشکی همدان در جمع خبرنگاران گفت: دانشکده دندانپزشکی همدان در سال‌های گذشته شبیه دبیرستان بود ولی طی ۱۳ سال گذشته این دانشکده از جهش خوبی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به اینکه این دانشکده از تیپ ۲ به ۱ ارتقا یافته است، افزود: امروز این دانشکده جزو بر‌ترین دانشکده‌های تیپ ۱ در سطح کشور است.
وی با اشاره به اینکه این دانشکده در حال حاضر حدود ۷۰ هیئت علمی ثابت دارد که ۳۵ نفر رسمی قطعی هستند، بیان داشت: این دانشکده بیش از ۱۲ دانشیار و نیز ۱۰ دوره تخصصی دستیاری دارد.
دالبند با اشاره به تکمیل شدن این دانشکده در سال ۸۵ عنوان کرد: این دانشکده در غرب کشور یکی دانشگاه‌های رفرنسی است.
وی با بیان اینکه این دانشکده در برخی بخش‌ها همچون رادیولوژِی جزو اولین‌ها هستیم، ادامه داد: این دانشکده در زمینه پژوهشی گام‌های بزرگی برداشته و مجوز مرکز تحقیقات برای آغاز کار گرفته شده است.
وی از افتتاح کلینیک شماره ۲ دندانپزشکی همدان در دوم آذرماه جاری خبر داد و اظهار داشت: دانشکده دندانپزشکی در دو کلینیک شماره یک توسط اساتید و شماره دو توسط دستیاران خدمات ارائه می‌دهد.
وی افزود: این دانشکده روزانه به ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از بیماران را پذیرش می‌کند و خدماتی از قبیل پاتولوژی، جراحی، رادیوگرافی، رادیولوژی و اورتودنسی را انجام می‌دهد که تمامی این مواد زیر نظر اساتید و با استانداردهای علمی انجام می‌شود.
رئیس دانشکده دندانپزشکی همدان با اشاره به هزینه‌های درمان در این کلینیک‌ها عنوان کرد: با توجه به گران شدن لوازم، مواد و تجهیزات دندانپزشکی اما افزایش در هزینه‌های درمانی صورت نگرفته گرفته است و هزینه‌هایی که بیماران دریافت می‌شود تنها برای خرید تجهیزات و مواد صرف می‌شود.
وی با بیان اینکه از کشورهای همسایه از قبیل کشور عراق و استان‌های غرب کشور برای درمان به دانشکده دندانپزشکی همدان مراجعه می‌کنند، افزود: هم اکنون ۲۹۷ دانشجو در این دانشکده مشغول تحصیل هستند که ۱۰۰ نفر رزیدنت و ۱۱ نفر فلوشیپ هستند.
وی از آغاز نخستین دوره آموزشی دانشکده دندانپزشکی بین الملل از بهمن ماه امسال با پذیرش ۲۰ دانشجو خبر داد و گفت: دانشکده دندانپزشکی در ۱۲ سال اخیر رشد و جهش قابل توجهی داشته است به طوری که جزء دانشکده‌های دندانپزشکی تیپ دو بود اما در اسفند ماه سال ۹۱ به دانشکده‌های دندانپزشکی تیپ یک ارتقا یافت.
وی در پایان با انتقاد از عملکرد شرکت‌ها و سازمان‌های بیمه گر اظهار داشت: این دانشکده برای تامین رفاه حال شهروندان با همه بیمه‌ها قرارداد دارد اما شرکت‌های بیمه در پرداخت‌ها تاخیر دارند و گاهی کسورات نابحق و نابجا انجام می‌دهند که اگر به خاطر مردم نبود با هیچ بیمه‌ای همکاری نمی‌کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز