خبرگزاری کار ایران

6 هزار و 776 واحد صنفی متخلف در همدان پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۵۸۶

رئیس شبکه بهداشت شهرستان همدان گفت: به دنبال اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در این شهرستان ۶ هزار و ۷۷۶ واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمب شد.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا رستمی کیا اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با بکارگیری ۴۲ تیم نظارتی، ۹ تیم حمایتی، ۶ تیم مراقبت در منزل و ۲۱ تیم مراقبتی رهگیری در شهرستان همدان اجرا شد.

وی اضافه کرد: تیم های نظارتی از ابتدای طرح شهید سلیمانی تاکنون ۵۶ هزار و ۷۹۸ بازدید و سرکشی از صنوف انجام دادند که نتیجه این بازدیدها صدور ۹ هزار و ۳۵۷ اخطار پلمب و پلمب ۶ هزار و ۷۷۶ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بوده است.

رییس شبکه بهداشت شهرستان همدان افزود: به دنبال فعال شدن ۶ تیم مراقبت در منزل این تیم ها اقدام به مراقبت از ۵۲۴ بیمار در منزل مسکونی کردند.

رستمی کیا ادامه داد: ۱۵ هزار و ۹۷۹ بسته معیشتی با اجرای طرح شهید سلیمانی بین افراد نیازمند، آسیب پذیر از کرونا و گروه های پرخطر توزیع شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۹۵۵ هزار و ۴۰۲ دُز واکسن کرونا در شهرستان همدان تزریق شده است که شامل ۵۰۷ هزار و ۹۱۰ دُز در مرحله نخست، ۴۲۴ هزار و ۲۵۴ دُز در مرحله دوم و ۲۲ هزار و ۸۷۸ نفر دُز سوم (یادآور) می شود.

رییس شبکه بهداشت شهرستان همدان گفت: تیم های مراقبت و رهگیری نیز اقدام به ویزیت ۴۱۷ هزار و ۳۱۹ فرد در معرض تماس با با افراد مثبت کرونایی کردند همچنین پنج هزار و ۵۴۸ مورد تست سریع تشخیص کرونا از اطرافیان بیمار و ۷۳ هزار و ۲۱ تست در مراکز منتخب صورت گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز