خبرگزاری کار ایران

نشان فرهنگی فرانکفورت به شهر همدان اهداء شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۱۷

شب گذشته در ضیافت شام شهردار همدان، نشان فرهنگی شهر فرانکفورت آلمان به نمایندگی از مردم همدان به شهردار اهداء شد.

ایلنا: شب گذشته در ضیافت شام شهردار همدان، نشان فرهنگی شهر فرانکفورت آلمان به نمایندگی از مردم همدان به شهردار اهداء شد.
به گزارش ایلنا، شامگاه دیشب ضیافت شام شهردار همدان با حضور هنرمندان، مسئولان و ستاد اجرایی این جشنواره در هتل باباطاهر برگزار شد.
دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان در ضیافت اظهار کرد: جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان، حامی‌های مختلفی داشت که یکی از حامیان جدی آن شهرداری همدان بود که بسیار این جشنواره را حمایت کرد.
شهرام کرمی خاطرنشان کرد: انعکاس جشنواره به نحو مطلوبی بود و فکر می‌کنم این نگاه فرهنگی حاصل دقت نظر شهردار است.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: امروز فرهنگ اصل و ریشه کار است و با توجه به فرهنگ اصیل و غنی که کشور ما داراست، قطعا در این گونه رویداد‌ها اثرگذار است.
رضا میرزایی با بیان اینکه مهمانان خارجی جشنواره سفیران ما در خارج از کشور هستند، اظهار کرد: مهمانان ما یکدلی و صداقت این مردم را به جهان منتقل خواهند کرد و امیدواریم در جشنواره ۲۱ نیز میزبان خوبی باشیم.
رئیس خانه تئا‌تر کودک و نوجوان فرانکفورت نیز گفت: هدف ما از حضور در همدان کار برای بچه‌ها و با بچه‌ها بودن است و امیدواریم به این هدف رسیده باشیم.
گردن واین بیان داشت: تمام مسائل شهر کهن همدان را می‌دانیم و مقبره‌های تمام اهالی فرهنگ و هنر را می‌شناسیم و از اینکه بوعلی‌سینا از مفاخر همدان است، مطلعیم.
وی خاطرنشان کرد: برای عرض ارادت به شهر همدان و شهروندان این شهر نشان فرهنگی شهر فرانکفورت را به مردم و شهردار همدان اهداء می‌کنیم و از همه همدانی‌ها که در این مدت به ما انرژی دادند، تشکر می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز