خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع):

فرزند روح ا… در آغوش دارالمومنین و دارالمجاهدین

کد خبر : ۱۰۸۷۶۵

همدان در سالروز شهادت امام جواد(ع) میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود.

ایلنا: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در مورخ ۱۳ مهر ماه سال ۹۲ همدان میزبان پیکر مطهر فرزند روح ا… خواهد بود.

به گزارش ایلنا از همدان؛ محمد جواد زمردیان بیان داشت: در نظر است تا طی برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده این شهید گرانقدر در دانشکده فنی مهندسی شهید مفتح به خاک سپرده شود.

وی در ادامه اضافه کرد: از مورخ ۱۳ مهر ماه به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید توسط مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی در قالب مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان اعلام داشت: در ادامه، پیکر مطهر شهید به شهرستان ملایر منتقل و طی برگزاری دو برنامه برای بزرگداشت شهید والامقام، مراسمی با حضور مسئولان، فرماندهان، جمعی از نیروهای مسلح و مجامع دانشگاهی در این شهرستان برگزار می‌شود.

زمردیان افزود: این یادگار دوران دفاع مقدس همزمان با اقامه نماز صبح در مورخ ۱۴ مهر ماه سال‌جاری وارد روستای شورین و بعد از اقامه نماز پیکر مطهر در مراسم با شکوهی با حضور مردم و مسئولین تشییع و در دانشکده آموزش فنی شهید مفتح تدفین می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز