خبرگزاری کار ایران

رشد 1400 درصدی مستمری بگیران طی 10 سال گذشته/فعالیت 48 کارگزار فعال در سطح استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۹۹۳

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان, روستائیان و عشایر استان همدان از رشد 1400درصدی مستمری بگیران صندوق این صندوق طی 10 سال گذشته خبر داد وگفت: تعداد مستمری بگیران استان از ۲۸۳نفر به ۴۳۶۰ نفر در سال ۹۹ رسیده است.

به گزارش ایلنا از همدان، مهدی سماواتی در جمع خبرنگاران بیان کرد: میانگین جذب استان در سال ۸۹ از ۱۵درصد به ۳۶درصد در سال ۹۹ رسیده که نسبت به میانگین کشور بالاتر است.

سماواتی با بیان اینکه ۲۹۷هزار نفر در استان همدان مشمول عضویت در این صندوق هستند، تصریح کرد: تا کنون ۳۸درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه روستائیان، کشاورزان و عشایر هستند.

وی اظهار داشت: بابرنامه ریزی و هدف گذاری در سال 1400 به دنبال ثبت نام تعداد 17هزارنفر از روستاییان وعشایردر سطح شهرستان ها می باشیم.

 در 2 ماهه نخست امسال صندوق موفق به ثبت نام تعداد 1800 نفر بیمه شده جدید شده است.

سماواتی اظهار داشت: نقل و انتقال سوابق بیمه ای فی مابین صندوق با سایر صندوق های بیمه ای در شورای عالی رفاه مصوب شده و تمامی بیمه شدگان با درخواست خود می توانند سوابق بیمه ای خود را جابجا کنند.

رشد 1400 درصدی مستمری بگیران طی 10 سال گذشته/فعالیت 48 کارگزار فعال در سطح استان

وی در ادامه گفت: برای اولین بار در 15مین سال از عمر صندوق همسان سازی حقوق مستمری بگیران انجام شد ودر آذرماه سال 99 تمامی حقوق ها به همراه مابه التفاوت از ابتدای سال به حساب 4800 خانوار مشمول صندوق واریز گردید.

سماواتی با بیان اینکه ۴۸ کارگزار فعال در سطح استان وجود دارد، ادامه داد: تمامی امور در کارگزاری ها به صورت الکترونیکی انجام می شود و متقاضیان ثبت نام در کمترین زمان می توانند نسبت به ثبت نام و تمدید خود با مراجعه به کارگزاری اقدام کنند.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان, روستائیان و عشایر استان همدان بیان کرد: برترین شهرستان ها در سال 99 بر حسب سهیمه اعلام شده به ترتیب شهرستان کبودرآهنگ، درگزین و همدان می باشند و برترین بخش ها بخش پیرسلمان اسدآباد، بخش زرین دشت نهاوند وبخش مرکزی کبودآهنگ بوده است.

سماواتی با اشاره به کاهش ۱۴سال از سن بیمه شدگان و جوان تر شدن صندوق استان، خاطرنشان کرد: سن بیمه شدگان صندوق از ۵۰ سال در سال ۸۹ به سن ۳۶سال در سال ۹۹ کاهش یافت.

وی در پایان از رشد ۳۶۷درصدی بیمه زنان خانه‌دار خبرداد و گفت: تعداد زنان بیمه شده این صندوق از ۳۶۷۲نفر به ۱۷هزار و ۴۸۰ نفر در سال ۹۹ رسیده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز