خبرگزاری کار ایران

در دیدار مسئولان استان با وزیر راه مطرح شد:

رسیدگی به جاده‌های مناطق محروم استان قزوین/ تسریع در احداث راه اصلی الموت - تنکابن

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۶۱۹

مسئولان استان قزوین در دیدار با وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت تسریع در احداث راه اصلی قزوین-الموت-تنکابن و رسیدگی به جاده‌های مناطق محروم استان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،  وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و مجمع نمایندگان استان قزوین دیدار و گفتگو کرد و به بررسی مسائل و مشکلات استان و همچنین پیگیری و تعیین تکلیف تصمیماتی که در سفر ماه گذشته به استان قزوین داشت، پرداخت.

احداث و آسفالت راه‌های روستایی استان، تسریع در احداث راه اصلی قزوین-الموت-تنکابن و تعیین تکلیف راه اصلی قزوین- الموت-کلاچای در استان گیلان، تعیین تکلیف طرح جامع و تفصیلی شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت از جمله ارداق، معلم کلایه، رازمیان، نرجه، شال، ضیاء آباد و سگزآباد، ساماندهی وضعیت فعلی راه آهن در شهر تاکستان و دوخطه شدن راه آهن، رسیدگی به جاده‌های مناطق محروم استان از جمله طارم و الموت و پیگیری مکاتبات نمایندگان بویین زهرا و تاکستان از جمله موضوعات این جلسه بود.

همچنین، تامین ماشین آلات برای مناطق کم برخوردار و کوهستانی استان، تسریع در طرح‌های بازآفرینی استان و تسریع در تخصیص زمین و فراخوان برای تامین اماکن عمومی از دیگر موارد مورد بحث و بررسی در این نشست بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز