خبرگزاری کار ایران

رقابت 8 اثر نمایشی در جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۰۲۴

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: در مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در اردبیل 8 اثر نمایشی باهم به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، ملیحه ملک‌زاده فرد با اشاره به برگزاری رقابت‌های مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در سراسر کشور، گفت: این مرحله از جشنواره در استان اردبیل با شعار «این صحنه خانه ماست»، از 22 تا 23 اردیبهشت‌ماه امسال در سالن استاد جعفر ابراهیمی(شاهد) کانون برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون استان توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط‌زیست و آزاد را از موضوعات این جشنواره عنوان کرد و افزود: با انتشار فراخوان این جشنواره در آذرماه سال گذشته، 15 متن نمایشی به دبیرخانه استانی ارسال شد که از این میان هشت اثر در بخش‌های صحنه‌ای، عروسکی و ترکیبی به روی صحنه می‌روند.

وی بیان کرد: سه منتخب این رویداد هنری‌ به مرحله کشوری جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

ملک‌زاده فرد عمومی‌سازی و مردمی‌سازی نمایش در جامعه را از اهداف این جشنواره عنوان کرده و اظهار داشت: کانون پرورش فکری ضمن حمایت از تولیدات نمایشی، آماده همکاری با گروه‌های مختلف هنری در جهت ارتقای ظرفیت نمایش به‌عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: حضور در این جشنواره برای عموم مردم آزاد است و والدین نیز می‌توانند در کنار فرزندان خود از تماشای آثار نمایشی این جشنواره لذت ببرند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز