خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر قزوین:

بابت حادثه رخ داره برای سینا علیخانی عذرخواهی‌ می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۷۶۳

نایب رئیس شورای شهر قزوین با عذرخواهی بابت حادثه رخ داده برای سفیر کودکان مبتلا به بیماری SMA، خواستار نگاه ویژه شهرداری به بحث مناسب‌سازی شد.

محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، ضمن عذرخواهی و ابراز تأسف از آسیب جسمی و شکستگی بینی سینا علیخانی، سفیر کودکان مبتلا به بیماری SMA  در اثر پرت شدن از روی ویلچر به دلیل گیر کردن چرخ‌های ویلچر در دریچه‌ فاضلاب، از شهرداری قزوین خواست تا بحث مناسب‌سازی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی بابیان اینکه مشابه اتفاقی که برای سینا علیخانی افتاد ممکن است برای سایر شهروندان دارای معلولیت نیز بیفتد، تأکید کرد: افراد دارای معلولیت به سختی از خانه خارج می‌شود بنابراین نباید شرایط به گونه‌ای باشد که همین تردد‌های سخت و اندک‌ آنها هم با زمین خوردگی و آسیب‌دیدن همراه باشد.

حق‌شناس با اشاره به خرابی دریچه‌های فاضلاب سطح شهر، گفت: چاله‌ها و خرابی‌های سطح شهر به‌ویژه دور میدان‌ها و در نواحی پرترافیک به شدت افزایش پیدا کرده و این حتی برای دوچرخه‌سوارها هم خطرناک است از همین‌رو ضرورت دارد شهرداری بلافاصله پس از اتمام نهضت آسفالت، نهضت مناسب‌سازی و اصلاح معابر و خیابان‌ها را در دستور کار قرار دهد.

سینا علیخانی، سفیر کودکان مبتلا به sma است که هفته گذشته در مسیر خانه تا مدرسه به دلیل گیر کردن چرخ‌های ویلچرش در دریچه‌ فاضلاب کار گذاشته در سطح زمین، از روی ویلچر پرت و روز گذشته با آسیب جسمی و شکستگی بینی روانه اتاق عمل شد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز