خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صمت استان زنجان خبرداد؛

فعالیت طلا فروشان با رفع ابهام به حالت عادی برگشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۰۷۱

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، از عادی شدن فعالیت واحدهای طلافروشی استان زنجان با رفع ابهامات موجود برای این صنف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اززنجان، مجید گلشنی منفرد، امروز سه شنبه (18اردیبهشت 1403) در نشستی با نمایندگان صنف طلافروش استان، اظهار کرد: موضوعات و مسائل این صنف درخصوص سامانه های مودیان و تجارت بررسی و واکاوی شد.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان، ادامه داد: در این راستا مقرر شد برای روان سازی سامانه ها نواقص موجود مورد بررسی قرار بگیرد و بخشی از آنها از سوی اداره کل صمت و بخشی از موارد از سوی دفتر ستاد پیگیری و مرتفع شود.

گلشنی منفرد از فعالیت واحدهای صنفی در گردش چرخ اقتصادی کشور و استان تقدیر کرد و گفت: اصناف و به ویژه طلافروشان در برهه های مختلف انقلاب اسلامی خاطرات خوبی از همراهی و حمایت های خود برجا گذاشته اند و قطعا در این برهه حساس کنونی نیز همراهی و همکاری لازم را خواهند داشت.

به گزارش ایلنا؛ طلافروشان مکلف شدند طبق تبصره ۳ ماده ۶ قانون تسهیل تکالیف مودیان مالیاتی در یک سامانه نسبت به تکالیف مالیاتی خود و صدور فاکتورهای الکترونیکی اقدام کنند.

این سامانه هنوز به صورت کامل اجرایی نشده ولی متاسفانه در چند روز اخیر برخی از طلافروشان نسبت به این مساله واکنش نشان دادند.

بنابر اعلام اتحادیه طلافروشان در اثر این واکنش ها در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها عنوان شد، که طلافروشان به دلیل کاهش قیمت یا موضوع مالیات برای تعطیلی واحدهای خود اقدام کرده‌اند که این مطالب صحت نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز