خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر ارتباطات:

لزوم توسعه فرهنگ دسترسی اینترنت در اشتغال و مدیریت

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۳۷۹

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه باید زنان را باور کرد، گفت: در نیمه دوم سال جاری ۵ انتصاب مدیریتی بانوان در وزارت ارتباطات رقم خورد که نتیجه حمایت شخص وزیر از زنان و جوانان و در راستای سیاست دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حانیه سامعی در نشست با بانوان شاغل در ارتباطات البرز با تاکید بر ضرورت حضور زنان در عرصه های اجتماعی، اظهار داشت: باید باور کنیم بانوان صرف اینکه بخشی از دغدغه شان مادری است، نمی توان به این دلیل آنها را از پُست های مدیریتی دور کرد لذا لازم است از این بهانه های دردناکی که بانوان با آن مواجه شده هستند، پرهیز کرد.

وی با اشاره بر اینکه بانوان با دلسوزی مادرانه برای اشتغال و کار خود هم مادری می کنند، تصریح کرد: بانوان انتخاب می کنند که در فعالیت اجتماعی شرکت کنند و اگر با این نگاه وارد میدان می شوند باید با تمام توان و تعهد وارد شوند و خانه و جامعه پیرامون خود را مدیریت کنند.

سامعی با اشاره به پیام وزیر ارتباطات در رابطه با انتصاب بانوان، گفت: ایشان معتقد است که نیازی به توانمند کردن زنان نداریم چراکه اعتقادی به ناتوانی زنان نیست بلکه در جامعه امروز برای برداشتن گام مثبت باید مردان را در ارتقاء توانمندی بانوان، توانمند کرد.

مشاور وزیر ارتباطات اظهار داشت: در نیمه دوم سال جاری ۵ انتصاب مدیریتی بانوان در وزارت ارتباطات رقم خورد که این نتیجه حمایت شخص وزیر از زنان و جوانان و در راستای سیاست دولت تدبیر و امید است.

سامعی به شکاف جنسیتی دیجیتال در سطح دسترسی ها اشاره کرد و گفت: ضریب نفوذ اینترنت و میزان استفاده بانوان از وسایل ارتباط جمعی، سریع ترین سطح دسترسی فناوری ارتباطات و اطلاعات است چراکه در سطوح دیگر همچون فرهنگی، اجتماعی، فنی و ... کمبود وجود دارد و لازم است بر روی این موارد نیز فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: به لطف تلاش مدیران اخیر، جای نگرانی در عرصه ارتباطات وجود ندارد ولی باید بر روی رشد و توسعه فرهنگی کار کرد که دسترسی اینترنت اشتغال و مدیریت در سطوح مختلف ایجاد شود و این اتفاق در حال تحقق است.

مشاور وزیر ارتباطات به فعالیت قابل توجه شرکت های استارت آپی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: می توان با توسعه ارتباطات در عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی از ارتقای خوبی برخوردار شد لذا باید در سطوح دسترسی کار کرد. باید زنان را باور کرد و اجازه ندهیم که برداشت های اشتباه از حضور بانوان در عرصه های اجتماعی ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز