خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه قزوین:

استقرار 17 تیم پلیس راه قزوین در جاده های آوج و ساوه

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۹۲

۱۷ تیم گشتی پلیس راه قزوین در سطح راه‌های ارتباطی آوج - قزوین و بویین زهرا - ساوه جهت بازگشت زائران اربعین حسینی مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرمانده پلیس راه قزوین روز جمعه با اعلام این خبر گفت: با توجه به زمان بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور و ورود آنان از شهرهای ایلام و کرمانشاه به این استان، با اعزام ۶ تیم گشتی، تعداد تیم‌های استقرار یافته در جاده‌های جنوبی استان را جهت ایجاد نظم و امنیت ترافیکی به ۱۷ تیم افزایش دادیم.

سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: به رانندگان توصیه می‌شود که با توجه به مسافت طی شده زائران و خستگی آنان در این سفر، ضمن رعایت دقیق قوانین رانندگی، در طول مسیر فاصله طولی با خودرو مقابل و توجه کافی به جلو را داشته و در صورت خستگی و خواب آلودگی در موکب‌های مستقر در طول جاده‌ها، مجتمع‌های خدماتی و پارکینگ‌های حاشیه راه به استراحت بپردازند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه پلیس راه استان با حضور شبانه روزی خود در سطح جاده‌های مسیر بازگشت زائران اربعینی تاکنون حادثه ناگواری در این خصوص نداشته و امیدواریم با رعایت مقررات رانندگی از سوی رانندگان و تا زمان بازگشت آخرین زائر، شاهد هیچگونه حادثه‌ای نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز