خبرگزاری کار ایران

قدمگاهی در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد:

انتقاد از عدم حضور مسئولان در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال/ استقبال خوب مردم از نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۶۵۰

دبیر برگزاری نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای در البرز از عدم حضور مسئولان استانی در این نمایشگاه گلایه کرد و گفت: با وجود تبلیعات و اطلاع رسانی خوب نمایشگاه به جز تعدادی از مسئولان البرز، استقبال خوبی از سایر مدیران استانی دیده نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید قدمگاهی با اشاره به برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای گفت: استان البرز تاکنون نمایشگاهی در قالب رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای برگزار نکرده است و به گواه اداره ارشاد برگزاری همزمان این دو در قالب یک نمایشگاه برای نخستین بار در استان البرز، انجام شده است. 

دبیر نمایشگاه در آخرین روز نمایشگاه از عدم حضور مسئولان استانی، گلایه کرد و گفت: با وجود تبلیعات و اطلاع رسانی خوب نمایشگاه در قالب 90 بیلبورد شهری و پوشش خبری در اکثر کانالها و خبرگزاری‌ها به جز نماینده ولی فقیه در البرز و معاون استاندار و شهردار کرج و تعدادی مدیر که از نمایشگاه بازدید کردند، سایر مسئولان قطعا از برگزاری نمایشگاه مطلع بودند اما استقبالی نداشتند.

وی در ادامه گفت و گو با ایلنا، افزود: این نمایشگاه با 70 غرفه و شامل بخش های اجرایی همچون مخابرات، دفتر نماینده ولی فقیه، ارشاد، اداره کل فناوری اطلاعات و بسیج رسانه ای البرز بود.

دبیر برگزاری نمایشگاه با اشاره به حضور خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری افزود: بخش دیگر، گیم نت ها و بازی سازان استان بودند که برخی از تهران عازم نمایشگاه شدند و شرکت های خصوصی نرم افزاری و غرفه IT در این نمایشگاه حضور داشت.

قدمگاهی به حضور خانه استارتاپ با 5 رسانه دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت: مخاطبین استقبال خوبی از نمایشگاه داشتند و بازدید مردم برای این نمایشگاه حائز اهمیت بود.

وی در ارتباط با موقعیت مکانی این نمایشگاه گفت: در سطح کرج نمایشگاهی که از لحاظ سطح دسترسی موقعیت خوبی داشته باشد، نداریم ولی در مقایسه با سالن های موجود در میادین امام خمینی و استاندارد، سالن پارک چمران برای سطح دسترسی مردم و فضای تفریحی پارک، بهترین انتخاب بود.

دبیر نمایشگاه با اشاره به هدف معرفی فعالیت غرفه داران، گفت: برای برنامه‌های آینده، نمایشگاه سالانه الگام در بهمن ماه برگزار خواهد شد که برای چهارمین سال ادامه خواهد داشت. همچنین در نظر است نمایشگاه تخصصی رسانه ها برگزار شود که قطعا حضور تعداد بیشتری از رسانه های استانی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: استان البرز در مقایسه با سایر استانها از رسانه های خوبی برخوردار است که در فضای دیجیتال فعالیت گسترده ای دارند و جامعه هدف خوبی دارند لذا لازم است انعکاس بیشتری پیدا کنند و برگزاری نمایشگاه اختصاصی در این ارتباط با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز