خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تلاش هجده روزه امدادگران برای یافتن جسد سبحان هنرمند در رودخانه خرسان

کد خبر : ۱۴۷۸۴۷۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش های شبانه روزی تمامی نیروهای امدادی، عملیاتی، نظامی و... برای یافتن جسد سبحان هنرمند که در رودخانه خرسان غرق شد، ادامه دارد.

مسعود مثنوی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در دوم اردیبهشت سال جاری سبحان هنرمند کودک 5 ساله اهل روستای نارمه از توابع بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد در حال بازی با دوستانش در کنار رودخانه خرسان به داخل رودخانه افتاد و غرق شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع به مرکز هلال احمر استان عملیات جستجو برای نجات این کودک آغاز شد.

مثنوی بیان کرد: در هفدهمین روز از غرق شدن سبحان هنرمند 20 نیروی امدادی در قالب 5 تیم جستجو ونجات کار خود را در ورستای دوآب در حوزه کهکلیوی و بویر احمد کار خود را شروع کردند.

مدیر عامل هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این عملیات تیم های جستجو و نجات در سیلاب جمعیت هلال احمر، غواصان داوطلب حرفه ای ، نیروهای مردمی، سپاه پاسداران استان و نیروهای مردمی در محل مستقر شدند.

وی افزود: تا پیدا شدن این کودک پنج ساله همچنان عملیات ادامه دارد.

فرماندار شهرستان فلارد گفت: بعد از اطلاع رسانی از غرق شدن کودک پنج ساله بلافاصله کلیه دستگاه های امدادی و عملیاتی به محل اعزام شدند.

کوروش فتحی افزود: متاسفانه تا کنون هیچ اثری از جسد کودک غرق شده پیدا نشده است و همچنان تیم های عملیاتی و امدادی در حال جستجو هستند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت هوا در روزهای گذشته و شدت بارش ها تیم امدادی نتوانستند جستجوی خود را ادامه دهند و چند روز عملیات جستجو متوقف شد.

فتحی با بیان اینکه عملیات پایش رودخانه خرسان برای یافتن سبحان همچنان ادامه دارد گفت: امدیواریم در این روز ها خبری از جسد این کودک پنج ساله بشنویم و عملیات هجده روزه تیم های امدادی چهارمحال و بختیاری ، اصفهان و کهکلیوی و بویر احمد به پایان رسد.

به گزارش ایلنا، رودخانه ی خرسان، رودخانه‌ای مرزی میان استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگلویه و بویر احمد است همچنین بزرگ‌ترین شاخهٔ رود کارون محسوب می‌شود.

حجم ویدیو: ۲۹.۴۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۳۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز