خبرگزاری کار ایران

انتقال ۳ کاندیدا از تهران، مشهد و قوچان به حوزه نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۶۷۸

فرماندار شهرستان نیشابور دربرنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: ۴۴۰ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه نیشابور واقع است که از این تعداد ۲۷۷ شعبه مربوط به نیشابور، ۱۷۶ شعبه شهری و الباقی روستایی هستند.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی دونده روز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه با حضور در «استودیو انتخابات» استانداری خراسان رضوی با تشریح آخرین اخبار انتخاباتی در حوزه نیشابور اظهار کرد: در حوزه انتخابیه نیشابور «شهرستان‌های زبرخان، فیروزه، میان جلگه و نیشابور» قرار دارند. بر این اساس سه نامزد مجلس شورای اسلامی از مشهد، قوچان و تهران درخواست انتقال به نیشابور داشته‌اند.

فرماندار شهرستان نیشابور افزود: ۴۴۰ شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه نیشابور واقع است که از این تعداد ۲۷۷ شعبه مربوط به نیشابور، ۱۷۶ شعبه شهری و الباقی روستایی هستند.

وی با بیان اینکه ۱۵۲۰ نفر از عوامل اجرایی در انتخابات همراه ما هستند، تصریح کرد: ناظران، بازرسی، عوامل فراجا و اعضای شورا در امر انتخابات نیز با ما همکاری خواهند داشت.

دونده با بیان اینکه جمعیت نیشابور ۵۴۰ هزار نفر است که ۳۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای و ۱۰ هزار رای اولی در حوزه نیشابور هستند، عنوان کرد: در جهاد کشاورزی، بسیج، فرهنگیان و سایر سازمان‌ها، ماموریت‌هایی تعریف شده است تا برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز