خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

برگزاری جشنواره‌های کانون با اهداف تربیتی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۱۵۱

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌های کانون با اهداف تربیتی است، گفت: کشف و پرورش استعدادها از دیگر دستاورد این جشنواره ها است.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدجلیل میرعظیمی امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی و دومین جشنواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گیلان اظهار کرد: این حرکت‌ها زمینه ساز تحقق اهداف تربیتی است.

وی به محتوای تربیتی و معنوی آثار ارائه شده و تبیین تأثیر گذاری تولیدات فرهنگی هنری مناسب اظهار کرد: تولید و فراگیری سرود سلام فرمانده را می‌توان نمونه‌ای موفق در این خصوص ارزیابی کرد.

میرعظیمی به سابقه درخشان و ظرفیت‌های گسترده استان در این بخش اشاره کرد و ادامه داد: توانمندی‌ها به برگزاری هر چه بهتر جشنواره‌های کانون و تقویت باورهای دینی و افزایش روحیه انقلابی مخاطبان کمک می‌کند و برای تحقق این اهداف نیز نیازمند حرکت‌های هم‌افزا هستیم.

وی نشاط بخشی به جامعه و کشف و پرورش استعدادهای مخاطبان را از دیگر دست آوردها دانست و افزود: فرصت سازی برای معرفی استان گیلان به عنوان محل استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره سرود، از دیگر اهداف متصور و در دسترس است.

میرعظیمی به تشریح محورهای موضوعی جشنواره‌های سرود و هنرهای نمایشی کانون پرداخت و گفت: گروه‌های سنی ۷ تا ۲۲ سال از شرکت کنندگان در این رویدادها هستند.

مدیرکل کانون گیلان با اشاره به این موضوع که ۲۰ و ۳۰ دی سال ۱۴۰۲ به ترتیب برای بارگذاری سرودها و ارسال فیلم آثار نمایشی در قالب لوح فشرده اعلام‌شده است، افزود: پس از پایش و ارزیابی، یک سرود کانونی و یک سرود غیر کانونی برای رقابت پایانی انتخاب می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری آثار منتخب استانی در عرصه هنرهای نمایشی را ۳ اثر اعلام کرد و گفت؛ قدردانی از خالقان تعداد دیگری از آثار نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز