خبرگزاری کار ایران

نسبت به سال گذشته صورت گرفت؛

افزایش ۶۰ درصدی تعرفه سرویس مدارس تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۹۲۴

اعضای شورای اسلامی با افزایش ۶۰ درصدی نسبت به نرخ مصوب سال گذشته سرویس مدارس تبریز، موافقت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اقدام به بررسی نامه مدیرکل آمورش پرورش استان در خصوص افزایش نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-  ۱۴۰۳ کردند.

شهرام دبیری سخنگوی شورای اسلامی شهر در این باره گفت: پیشنهاد می‌کنم توافق نماینده اولیای دانش آموزان با شرکت خدمات‌دهنده مورد پذیرش شورا قرار گیرد.

حکیمه غفوری دیگر عضو شورا خاطر نشان کرد: ۸ درصد کرایه سرویس مدارس متعلق به بیمه است که پرداخت شده و در حساب آموزش و  پرورش باقی می ماند. خانواده ها در خصوص سرویس مدارس با مشکل مواجه هستند و باید تدبیری برای حل مسئله اندیشیده شود.

علیزاده، نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان، گفت: تلاش شده است که در ثبت‌نام مدارس، نزدیک ترین مدرسه مد نظر قرار گیرد، در راستای حل مشکل سرویس مدارس جلسات متعددی با انجمن اولیا و مربیان، شرکت‌های حمل و نقل و... برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تبریز ۳۵۰ هزار نفر دانش آموز دارد و تنها ۱۲ درصد آن از سرویس مدارس استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: ۴۳ هزار نفر از دانش آموزان تبریز از سرویس مدارس استفاده می‌کنند.

در نهایت پس از بررسی‌های لازم توسط اعضا و جمع بندی نظرات،  افزایش ۶۰ درصدی نسبت به نرخ مصوب سال گذشته سرویس مدارس تبریز، به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز