خبرگزاری کار ایران

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان قزوین:

برق 32 اداره پرمصرف قزوین قطع شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۴۷۷

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قزوین گفت: در هفته گذشته در سطح شهرستان قزوین برق 32 اداره قطع شد و 312 مشترک پرمصرف هم اخطار دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید باقر چگینی در شورای اداری شهرستان قزوین که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: برای عبور از پیک تابستان برنامه‌های مختلفی تعریف شده اما قطع برق بخش خانگی در برنامه‌ها قرار ندارد.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان قزوین ادامه داد: در بخش صنعت هم برای مدیریت مصرف به جای جمعه یک روز دیگر در طول هفته تعطیل خواهند بود، در بخش کشاورز یهم لازم است 4 ساعت موتورهای چاه‌ها خاموش شود که در نتیجه آن 20 ساعت برق رایگان نصیب آن‌ها خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای بخش‌های اداری و خانگی هم طرح‌های تشویقی برای کاهش و مدیریت مصرف در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: یک‌هزار و 400 مشترک برق در شهرستان قزوین داریم که میزان صرفه جویی پیش‌بینی شده برای آن‌ها حدود 9 مگاوت است که از این میزان تاکنون 68 درصد محقق شده است.

وی اضافه کرد: میزان صرفه جویی در ادارات شهرستان قزوین هم 68 درصد است، میزان مدیریت مصرف در صنعت هم نتیجه مطلوبی داشته و جزء سه استان برتر کشور قرار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز