خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد؛

نظارت بر ساخت‌وسازهای شهری مشهد با ۱۰۰ دستگاه خودروی دوربین‌دار

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۶۲۰

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: به منظور نظارت هر چه دقیق‌تر و شفاف‌تر در حوزه ساخت و سازهای شهر مشهد ، تعداد ۱۰۰ دستگاه خودروی ادارات نظارت بر ساخت و سازهای مناطق، به دوربین آنلاین مجهز شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین عبدالله زاده در این خصوص، افزود: پایش تصویری اکیپ‌های نظارت بر ساخت‌وسازها در مناطق سیزده‌گانه و شفاف‌سازی اقدامات از ضروری ترین امور بخش‌های نظارتی بوده که شهرداری مشهد در بروز رسانی آن اهتمام می ورزد.

وی اضافه کرد: از طریق این دوربین‌ها در مرکز کنترل هوشمند نظارت، به‌صورت مستمر و آنلاین، نحوه نظارت و اعمال قانون نیروهای اجرایی شهرداری رصد و کنترل می‌شود که با این اقدام؛ مستند سازی تخلفات ساختمانی نیز به سرعت و دقت انجام می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد تصریح کرد: این دوربین‌ها مدام در حال مستندسازی و پخش زنده در مرکز کنترل هوشمند هستند و در صورت بروز اختلاف یا درگیری متخلفین ساختمانی با نیروهای اجرایی و نظارت شهرداری، بلافاصله مستندات برای بررسی و طرح شکایت و رسیدگی کیفری در اختیار ضابطین و مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

عبدالله زاده از شهروندان درخواست کرد با رعایت قوانین، ضوابط و استانداردهای شهرسازی، نسبت به بهبود کیفیت زندگی خود و دیگران اقدام کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ساختمانی، گزارش تخلف را جهت رسیدگی از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به شهرداری اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز