خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیأت تیراندازی استان کرمانشاه:

هیات را با ۱۴۱ میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم / در صورت پرداخت اعتبار سالن های استان را تجهیز خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۳۷۷

سرپرست هیات تیراندازی استان کرمانشاه  از پرداخت کامل بدهی های این هیات با استفاده از درآمدزایی و جذب اسپانسر  تا پایان سال گذشته خبر داد .

آرش نیکبخت در گفت وگوی  با خبرنگار ایلنا  گفت، از دی ماه سال ۱۴۰۱ که به عنوان سرپرست هدایت هیات تیراندازی را بر عهده گرفتم این هیات با ۱۴۱ میلیون بدهی مواجه بود که خوشبختانه با کمک اسپانسرها و درآمدزایی هیات  توانستیم تمام این بدهی ها را تسویه کنیم و سال جدید را بدون بدهی آغاز کنیم .

وی نبود اعتبار را مهمترین دغدغه این هیات عنوان کرد و افزود: در صورت تامین اعتبارات وعده داده شده از سوی مسوولان می توانیم تمام سالن های سطح استان را تجهیز و نوسازی کنیم  و مانند گذشته میزبان مسابقات مهم و اردوهای تیم ملی خواهیم بود .

نیکبخت با بیان اینکه ورزش تیراندازی نیاز به تجهیزات تخصصی و پرهزینه دارد گفت : با توجه به اینکه این ورزش یک ورزش پر هزینه است و از طرفی استعدادهای خوبی در استان کرمانشاه  وجود دارد تمام تلاشمان این خواهد بود که بتوانیم اعتبارات لازم را برای تجهیز سالن ها و توسعه این ورزش در استان کسب کنیم و خوشبختانه در این زمینه تا کنون نسبتا موفق عمل کرده ایم .

رئیس هیات تیراندازی هیات تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه مساعدت ویژه ای به این هیات داشته و اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال به ما کمک کرده اند که این مبلغ برای خرید تجهیزات و امکانات  و همچنین اعزام رسول فتحی قهرمان ملی پوش ما به مسابقات جهانی هزینه خواهد شد .

وی با اشاره به آمادگی قهرمان ملی پوش کرمانشاهی برای شرکت در مسابقات جهانی افزود:  رسول فتحی در  اواسط اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به مسابقات قهرمانی جهان باکو اعزام خواهد شد  و در تیرماه همین سال هم جهت کسب سهمیه المپیک در مسابقات  باکو  حاضر خواهد شد و امیدواریم این ملی پوش هیات بتواند برای استان کرمانشاه افتخار آفرینی کند .

نیکبخت ادامه داد :با توجه به ارتباط بسیار خوبی که با فدراسیون تیراندازی داریم خوشبختانه از سوی فدراسیون نیز مبلغ دو میلیون ریال کمک هزینه بابت خرید ۷۹ قبضه اسلحه  برای ورزشکاران اهداف و پروا زی  دریافت نموده ایم .

رئیس هیات تیراندازی استان خاطرنشان کرد: با توجه به استعداد و توانایی که در استان وجود دارد نظر مسولان نسبت به این ورزش مساعد است و به همین منظور  در جلسه ای که با استاندار کرمانشاه داشته ایم ، مبلغی در حدود ۵۰ میلیارد ریال اعتبار  برای هیات در نظر گرفته شده است که در صورت تامین این اعتبار می توانیم سالن مجموعه امام خمینی را نیز تجهیز کنیم .

نیکبخت در همین خصوص افزود :سالن تیراندازی مجموعه ورزشی امام یکی از استانداردترین سالن های کشور بود و در سال ۹۵ میزبان مسابقات قهرمانی کشور بود ولی متاسفانه در سرقتی که از این مجموعه انجام گرفت تمام تجهیزات آن به سرقت رفت و برای احیای دوباره آن به مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال نیاز است که در صورت پرداخت اعتبار وعده داده شده از سوی استاندار محترم این سالن تجهیز و آماده برگزاری مسابقات خواهد شد .

سرپرست هیات تیراندازی استان در پایان با اشاره به برنامه های این هیات در خصوص توسعه تیراندازی در شهرستان ها افزود : در حال حاضر در شهر کرمانشاه ۹ باشگاه تیراندازی فعال است و ۷ هیات شهرستانی نیز مشغول به فعالیت می باشند و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تا پایان سال پنج شهرستان دیگر نیز فعال خواهند شد و برنامه های نیز برای راه اندازی سالن های تیراندازی در برخی روستاها انجام گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز