خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

قانون حمایت از جهش تولید باید مورد توجه جدی قرار گیرد / استان مرکزی از جهات مختلف حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۸۰۰

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای قوانین حمایت از کالای ایرانی و جهش تولید هستند، گفت: قانون تکالیفی را در حمایت از کالای ایرانی، جهش تولید و حمایت از شرکت های دانش بنیان برای دستگاه‌های اجرایی پیش بینی کرده است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ذبیح اله خداییان در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی در جمع خبرنگاران، افزود: در سالی که با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است و بر حسب وظیفه، نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور با جدیت پیگیری می شود.

وی ادامه داد: استان مرکزی از جهات مختلف حائز اهمیت است، این استان قطب صنعتی کشور محسوب می‌شود. بنابراین در این سفر با مسئولان استانی دیدار خواهیم کرد و مسائل و مشکلات استان مرکزی بررسی می شود و آنچه نیاز به پیگیری باشد، با جدیت پیگیری خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: در سفر به استان مرکزی این موضوع بررسی می‌شود که دستگاه‌های اجرایی چه میزان به تکالیف خود در این خصوص عمل کرده‌اند و اگر چالش‌ها و مشکلاتی وجود دارد با پیگیری های لازم مسیر اجرای قانون هموار شود.

خداییان تصریح کرد: سرکشی های لازم از شرکت ها و واحدهای تولیدی نیز در شهرستان های استان مرکزی توسط همکاران برای رفع مشکلات این واحدها و پیگیری های لازم سازمان بازرسی انجام می شود.

وی بیان داشت: تمام مسائل و مشکلات استان مرکزی در انتهای سفر جمع بندی می‌شود و مسائل داخلی استانی توسط بازرسی استان مرکزی و مسائل خارج از استان توسط سازمان بازرسی پیگیری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز