خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت گیلان:

بیش از 215 تیم بازرسی در مانور گیلان فعال شدند/ با اختفاء و احتکار کنندگان کالا در گیلان مسامحه نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۷۲۰

مدیرکل صمت گیلان با حضور در مراکز و شرکتهای پخش رشت در ادامه مانور نظارتی گفت: امروز بیش از 215 تیم بازرسی برای نظارت و پایش کالا‌های اساسی در بخش عمده فروشان، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، مراکز پخش در شهر‌ستان‌ها و مرکز استان بسیج شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری به اتفاق معاونین و بازرسان، انبارهای موجودی کالا را تحت بازرسی قرار داد و اظهار داشت: پیرو تکلیف تعیین شده از وزارت صمت امروز نیز همانند دیروز بیش 215 تیم بازرسی و نظارت در گیلان بسیج شدند و با تمام امکانات در بازار اقلام اساسی برای حفظ آرامش بازار، ارزیابی وضعیت کنونی تامین و توزیع و اعلام رفع کمبود‌ها ورود کرده اند.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان عدم مسامحه با محتکران و برخورد قاطع با دپوکنندگان ارزاق عمومی، تاکید کرد: تمام کالاهای موجود باید به نحو مطلوب توزیع و قابل رویت در سطح عرضه باشد و هرگونه اختفا و پنهان نمودن اجناس تخلف است و به شدت با این موضوع برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به حضور کلیه کارکنان این اداره کل و هیئت مدیره اتحادیه های مرتبط، تعزیرات و جهاد کشاورزی در این مانور، افزود: کلیه تیم ها در سراسر استان به صورت متحدالشکل و منسجم در مرکز استان و شهرستان های گیلان عملیات بازرسی را به صورت جهادی تا شب انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان نیز در این طرح همراه شده‌اند گفت: بازاریان در طرح‌هایی همانند هدفمندی یارانه ها و بحران مرغ نیز اتحاد و پشتیبانی خود را از مردم ثابت کردند و امروز نیز با درک شرایط کشور با همه ظرفیت های خود وارد میدان شده‌اند.

تیمور پورحیدری با بیان اینکه کلیه تیم‌های بازرسی و بسیج اصناف توجیه شده‌اند، افزود: به هیچ وجه دنبال تنش و التهاب آفرینی در بازار نیستیم و فقط با اختفا و احتکار کنندگان کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به شدت برخورد خواهد شد و هدف این مانور نظارتی همراهی با مردم و دفاع از حقوق مصرف کنندگان با رعایت حرمت کلیه کسبه و بازاریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز