خبرگزاری کار ایران

تهدید مسلحانه و سرقت دام در بخش میان جلگه نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۰۷۹

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: چهارشنبه یکی از اهالی بخش میان جلگه شهرستان در تماس با فوریت های پلیسی گزارشی با ادعای سرقت دام با تهدید اسلحه کلت کمری ارائه داد و با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دستورات لازم برای پی گیری موضوع صادر شد و طرح مهار در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده اظهار کرد: بررسی های اولیه ماموران پاسگاه انتظامی عشق آباد حاکی از آن بود که راننده و ٢ سرنشین خودروی سواری پژو پارس مرتکب سرقت به عنف خشن شده‌اند. 

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی عشق آباد در اجرای طرح ضربتی مهار، خودرو مورد نظر را که با سرعت جنون آمیزی در جاده نیشابور در حرکت بود شناسایی و به راننده دستور ایست دادند. 

سرهنگ حسینعلی زاده ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس و با سرعت به فرار ادامه دادند که با عنایت به احساس خطر وقوع حادثه رانندگی و تصادف خودروی سارقان با خودروهای سواری، ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این عملیات تیم های یگان امداد نیشابور کلیه مسیرهای خروجی نیشابور و پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و تیم های کلانتری ١٢ نیز وارد عمل شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: ماموران انتظامی در ادامه تعقیب و گریز پلیسی به سمت لاستیک های خودرو تیراندازی کردند و خودرو پس از طی مسافتی در ابتدای بلوار بهشت فضل متوقف شد. 

سرهنگ حسینعلی زاده افزود: در این عملیات ٢ متهم بر اثر تیراندازی مصدوم و یک متهم دیگر بر اثر جراحت های رانندگی حادثه ساز زخمی شدند که بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی اعلام کرد: در بازرسی از خودروی متهمان سابقه دار مقداری سیم و کابل های سرقتی، مواد مخدر، گوسفند سرقتی، کندوی عسل مسروقه و... کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به این که تحقیقات جنایی و اطلاعاتی از این افراد با دستورات مقام قضایی ادامه دارد از همراهی شهروندان با پلیس و هم چنین سرعت عمل نیروهای عمل کننده تقدیر و تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و این نیرو در همه شرایط آماده جان فشانی و ایثار برای تامین نظم و امنیت مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز