خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

سند تک‌برگی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۶۵۰

رئیس کل دادگستری استان بر لزوم تسریع در اقدام مردم و مسئولان، دستگاه ها و نهادهای دولتی برای تبدیل سند دفترچه ای به سند تک برگی الکترونیکی املاک تحت تملک خود تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو گفت: در راستای اجرای قانون حدنگار مصوب سال 1394 شورای حفظ حقوق بیت المال استان اقدامات جدی در این خصوص انجام و از تمامی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و مردم خواسته شده تا نسبت به صدور سند تک برگی املاک خود که گام مهم و موثری در پیشگیری از اختلافات و دعاوی است، اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان با قدردانی از استقبال خوبی که از سوی ادارات و مردم از این طرح انجام شده، اظهار کرد: یکی از ادارات دولتی که عملکرد خوبی در این خصوص داشته است اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان است که طی این مدت برای 380 سند دفترچه ای خود اقدام نموده که از این تعداد برای 230 فقره آن سند تک برگی از سوی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است و اقدامات لازم برای صدور 150 سند تک برگی در دست اقدام می باشد که امید است تا پایان سال برای این تعداد نیز سند تک برگی صادر شود.

وی گفت: یکی از اسناد تک برگی صادر شده، سند بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی می باشد که از میراث گرانبها و فاخر استانی و ملی است و امروز این سند بنام اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان صادر شد.

این مسئول قضایی در پایان از عموم مردم و دستگاه ها و نهادهای دولتی خواست تا هر چه سریعتر نسبت تبدیل سند دفترچه ای به سند تک برگی الکترونیکی املاک خویش اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز