خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دادستان کهگیلویه و بویر احمد درباره جان‌باختگان و مصدومان حادثه اتوبوس دهدشت - تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۹۶۲

سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار هم استانی که در این حادثه غمگین دچار آسیب شده اند، این مصیبت را به آنان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از یاسوج،ملک حسینی در این پیام عنوان داشت:

کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنَا تُرْجَعُونَ

هجران ابدی و غم از دست دادن عزیزان آلامی دردناک است که همواره بر قلب‌ها سنگینی می‌ نماید و طریقی جز پناه بردن به مَشیت الهی و طلب غفران برای شتافتگان به دیار باقی، نیست و آهنگ رحیل بر همگان نواخته خواهد شد.

ضایعه ی تلخ سانحه رانندگی بامداد دیروز که منجر به جان باختن تعدادی از مسافران هم استانی در اتوبوس مسافربری مسیر دهدشت-تهران گردید، موجب اندوه و تألم فراوان همگان شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و اعلام تأسف، به عموم مردم گرانقدر استان و همه خانواده های داغدار و به سوگ نشسته مسافران این اتوبوس، صمیمانه تسلیت عرض نموده و رضوان و مغفرت و رحمت بیکران الهی، در جوار انبیاء و اولیاء را برای جانباختگان، و شفای عاجل برای مجروحان این سانحه را، از خداوند منان مسئلت نموده و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داریم.

از همه عوامل و پرسنل امدادی دستگاههای خدمات رسان که یاریگر آسیب دیدگان این سانحه دلخراش بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم.

به اطلاع خانواده های محترم متوفیان و مجروحان این حادثه می رساند، که با توجه به هماهنگی های مستقیم با دادستان محترم مرکز استان اصفهان و نیز دادستان محترم شهرستان کاشان، تمام اقدامات قضایی در آن حوزه قضایی به نحو کامل در حال انجام می باشد و ضمن اینکه با توافق صورت گرفته در راستای سهولت، نیابت قضایی به مقصد شهر دهدشت ارسال تا خانواده های داغدار ضرورتی به عزیمت به محل وقوع تصادف نباشد و جهت اخذ شکایات و سایر تشریفات تشکیل پرونده قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه مراجعه نمایند.

سید علی ملک حسینی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایلنا، مرکز کنترل و عملیات هماهنگی سازمان امدادونجات هلال‌احمر اعلام کرد: در پی تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه اتوبوس که از دهدشت در استان کهگیلویه و بویر احمد عازم تهران بود هشت نفر کشته و ۱۶ نفر مصدوم شدند.

این حادثه که در هشت کیلومتری عوارضی کاشان-قم در ساعت ٠٣:٢٠ روز ۱۶ آذرماه، رخ داد حوالی باغ فین با یک دستگاه تریلی تصادف کرده و واژگون شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز