خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز :

بیمارستان‌های امام حسین (ع) ، ثارالله و کوثر بعد از مدیریت دانشگاه، رتبه یک را کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۸۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از ارتقای رتبه سه بیمارستان در البرز خبر داد و گفت: بیمارستان های امام حسین (ع) ، ثارالله و کوثر بعد از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان، رتبه درجه یک را کسب کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد فتحی با اشاره به ارتقای رتبه سه بیمارستان در البرز، اظهار داشت: سه بیمارستان امام حسین(ع) ، ثارالله و کوثر که پیش از این مدیریت آنها به بخش خصوصی واگذار شده بود با پیگیری‌های بسیار، مدیریت هر سه بیمارستان به دانشگاه انتقال یافت. 

فتحی ادامه داد: طی آخرین ارزیابی و اعتبار بخشی وزارت بهداشت  بیمارستان‌های امام حسین (ع) ، ثارالله و کوثر توانستند رتبه یک (گرید یک)  را کسب کنند که این امر از لحاظ اعتبارات بیمارستان  بسیار حایز اهمیت است و جایگاه و شرایط بیمارستان تغییر چشمگیری خواهد داشت.

وی گفت: با تغییر و تحولات ایجاد شده در سه بیمارستان خوشبختانه شرایط مطلوبی از ارائه خدمت را به بیماران، شاهد هستیم و تمامی تخت ها و تخصص های مربوطه در این سه مرکز فعال هستند. 

رئیس دانشگاه تصریح کرد: بیمارستان هایی  که از سوی وزارت بهداشت رتبه یک (گرید یک) را دریافت می‌کنند از لحاظ فضای فیزیکی، نیروی انسانی، تجهیزات، تخصص و نوع خدمات درمانی، مدیریت و اصول برنامه ریزی، کمیته های تخصصی و نحوه ی ارائه خدمات  و دیگر شاخص های ارزیابی و اعتبار بخشی نمره و امتیاز حدنصاب و عالی را کسب کرده اند. 

فتحی با بیان اینکه در حدود یک ماه پیش مدیریت بیمارستان امام حسین (ع) به طور کامل به دانشگاه انتقال یافت افزود: طی  مدت انتقال بخشی از فعالیت های این بیمارستان دچار مشکل و  بی برنامگی شده بود و نارضایتی شهروندان را به همراه داشت اما در حال حاضر با اقدام جهادی که طی ۲۰ روز در این بیمارستان اتفاق افتاد توانست به رتبه یک ارتقا یابد و تمامی تخت ها و بخش های مربوطه در این بیمارستان فعال شود و خدمات درمانی به خوبی ارائه شود و مردم می توانند با اطمینان خاطر بیشتری به این سه مرکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز