خبرگزاری کار ایران

مدیرتوسعه بازرگانی استان قزوین:

تولید مرغ در قزوین بیش از ۲ برابر نیاز استان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۸۴۱

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: مقدار مرغ تولید شده در استان ۲ برابر بیش از تقاضا بوده و مشکلی از نظر تامین این ماده خوراکی و ارائه آن به بازار وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید ابوطالب مهدویان در بازدید از مراکز عرضه مرغ افزود: با هدف تنظیم و حفظ تعادل بازار، یک میلیون و ۲۳۹ هزار قطعه مرغ گرم معادل بیش از ۲ هزار و ۴۴۶ تن در اردیبهشت ماه سال جاری در سطح استان قزوین توزیع شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه مرغ‌های گرم از سه کشتارگاه قزوین مرغ، گوهر طیور و به‌ پرور به بازار روانه می‌شوند، افزود: علاوه بر تامین مرغ استان در اردیبهشت ماه، بر اساس مصوبات قرارگاه ساماندهی مرغ کشور طی همین مدت ۳۳۷ تن مرغ گرم نیز به استان‌های البرز و تهران ارسال شده است.

مهدویان اضافه کرد: مقدار مرغ تولید شده در استان ۲ برابر بیش از تقاضا بوده و مشکلی از نظر تامین این ماده خوراکی و ارائه آن به بازار وجود ندارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: این سازمان تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مرغ مورد نیاز بازار با کمبود مواجه نشود که بر همین اساس یک آرامش پایدار در بازار ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز