خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار بوشهر ؛

نشست برنامه‌ریزی سومین جشنواره "موسیقی کلاسیک ایرانی" استان بوشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۱۲۹

نشست برنامه‌ریزی سومین جشنواره "موسیقی کلاسیک ایرانی" به میزبانی استان بوشهر با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرماندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از  بوشهر ، در این نشست که ظهر امروز برگزار شد فرماندار بوشهر ضمن اعلام حمایت و همکاری همه جانبه از برگزاری فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی در بوشهر، گفت: با همکاری سازنده با ارگان‌ها و دستگاه های اجرایی مربوطه و همچنین صنایع فعال، مستمر و معتبر استان بوشهر می‌توان اعتبار لازم را برای برگزاری این فستیوال را تامین کرد.

عباس جمشیدی افزود: برگزاری سومین جشنواره "موسیقی کلاسیک ایرانی" در استان بوشهر باید با تمام قوا و با استفاده از تمامی ظرفیت های استان بوشهر برگزار شود و ما در مجموعه فرمانداری تمام تلاش خودمان را انجام خواهیم داد تا این مهم صورت پذیرد و این رویداد سرآغاز اتفاق های مهم هنری دیگر در استان بوشهر برای سال های آینده باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بوشهر  هم در ادامه بر تداوم تعامل و ارتباط دو سویه بین فرمانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد و فرمانداری بوشهر جهت حمایت لازم تاکید کرد و گفت: این تعامل باید به صورت همه جانبه انجام شود تا جشنواره فوق آنچنان که باید برگزار شود. این همکاری باعث دلگرمی هنرمندان و همچنین اداره کل و مجموعه برگزار کننده باشد.

هادی اخلاقی به اهمیت حضور هنرمندان صاحب‌سبک‌ و شاخص در جشنواره اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور استادان نیز در جشنواره اهمیت دارد و می تواند به معرفی ظرفیت ها و داشته‌های موسیقی کمک کند.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، تاکید کرد: نقطه عطف سومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی حضور اساتید معتبر موسیقی  در بوشهر بوده که این حضور می‌تواند به توان علمی و عملی هنرجویان و هنرمندان موسیقی بوشهر در قالب ورکشاپ ها و کلاس های آموزشی چند ساعته در زمان برگزاری جشنواره در استان بوشهر کمک شایانی کند.

فاطمه کرمپور در خصوص برگزاری این فستیوال خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت و همراهی همه جانبه فرماندار محترم از این اتفاق و برگزاری این رویداد بزرگ برای نخستین بار در استان بوشهر باعث ایجاد یک فضای مؤثر در عرصه موسیقی بوده  و تأثیرات خوبی در جریان معرفی موسیقی کلاسیک ایرانی به مخاطب داشته باشیم.

 اولین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی آذرماه سال ۹۵ در تالار رودکی و فرهنگسرای بهمن تهران برگزار شد و دومین دوره نیز با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی خانۀ موسیقی ایران، انجمن موسیقی ایران، مؤسسه فرهنگی هنری سازآواز و بنیاد رودکی آذر سال ۹۶ در تالار رودکی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز