خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد:

کشف ۱۴۳ تن مواد مخدر در ۹ ماهه سال جاری در کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۴۵۲

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۴۳ تن و ۹۱۱ کیلو انواع موادمخدر و افزایش ۶۱ درصدی کشفیات در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: ماموران انتظامی کرمان در راستای مقابله با موادمخدر و برخورد با سوداگران و قاچاقچیان و با انجام اقدامات شبانه روزی و اطلاعاتی در ۹ ماهه سال جاری، ۱۴۳ تن و ۹۱۱ کیلو انواع موادمخدر را کشف کرده اند.

وی با اشاره به افزایش ۶۱ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته، افزود: رزمندگان پلیس کرمان در این برهه زمانی ۱۲۱ تن و ۶۴۷ کیلو تریاک، ۱۶ تن و ۸۵۸ کیلو حشیش، یک تن و ۹۹۱ کیلو مرفین، یک تن و ۴۱۵ کیلو هروئین، یک تن و ۶۸۰ کیلو شیشه و ۳۲۰ کیلو سایر مواد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه ۲۷۶۴ قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه دستگیر شده اند، گفت: در مجموع این عملیات‌ها ۵ قاچاقچی مواد مخدر نیز به هلاکت رسیده و یک هزار و ۹۸۴ خودرو سبک و سنگین توقیف شده اند.

سردار ناظری بیان کرد: رشادت و از خودگذشتگی ماموران مبارزه با مواد مخدر در کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و این مهم با شهادت ۲ تن از همکاران مان در راه مبارزه با مواد افیونی در سال جاری به اثبات رسیده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن اشاره به تلاش پلیس استان در جهت تامین امنیت و آرامش شهروندان از آنها خواست هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز