خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه واحد برتر کشوری سه واحد تولیدی استان اردبیل در سال 1402

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۴۸۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از کسب رتبه واحد برتر سه واحد تولیدی استان در سال 1402 خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در مراسم روز ملی صنعت و معدن که با حضور ریاست جمهوری و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در استان تهران برگزار شد، سه واحد تولیدی نگین زرین چوب آرتاویل، تامین سامان میلاد آسیا و فولاد سپهر سبلان از شهرک صنعتی اردبیل2 به عنوان واحد برتر کشوری انتخاب و معرفی شدند.

وی ادامه داد: این افتخار بزرگ در حالی برای استان رقم خورد که با توجه به شاخص‌های توسعه‌ای و صنعتی، استان اردبیل بیشترین واحد برتر تجلیل شونده نسبت به سایر استان‌ها در سطح کشور را به خود اختصاص داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: این دستاورد مهم در سایه تلاش مجموعه مدیران، کارکنان و کارگران این واحدهای تولیدی و مسئولان کشوری و استانی محقق شده است که جا دارد از زحمات تک تک این عزیزان و سایر کارآفرینان که به عنوان جهادگران اقتصادی، نقشی مهم در توسعه صنعتی استان ایفا می‌کنند، تقدیر و قدردانی شود.

علایی افزود: بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل کارآفرینان در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی، نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر استان دارد که امیدواریم با همکاری و تعامل هرچه بهتر میان دستگاه‌های اجرایی، شاهد رشد و شکوفایی صنعت استان باشیم.

با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در محل واحدهای تولیدی نگین زرین چوب آرتاویل، تامین سامان میلاد آسیا و فولاد سپهر سبلان از کسب رتبه برتر کشوری این سه واحد تولیدی، طی اهدای لوحی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز